Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
peugeot 1007
peugeot 107
peugeot 206
peugeot 206 cc
peugeot 207
peugeot 3008
peugeot 307
peugeot 307 cc
peugeot 308
peugeot 4007
peugeot 407
peugeot 607
peugeot 807
peugeot bipper
peugeot boxer
peugeot expert
peugeot partner
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki peugeot
model silnik rocznik przebieg cena
1 2 3 4 5 6 7  
peugeot boxer 2.2l (100KM) diesel 2007 141 000 km 44 229 PLN
auto używane, bialy inny, małopolskie , Nowy Sącz
peugeot 206 1.4l (68KM) diesel 2008 48 000 km 20 500 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
peugeot boxer 2.2l (120KM) diesel 2007 103 000 km 52 976 PLN
auto używane, bialy inny, małopolskie , Nowy Sącz
peugeot 206 1.4l (68KM) diesel 2005 200 000 km 14 661 PLN
auto używane, bialy hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
peugeot 308 1.6l (110KM) diesel 2010 5 000 km 73 900 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 308 1.6l (90KM) diesel 2010 5 000 km 61 900 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.1l (60KM) benzyna 2010 1 000 km 35 900 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 207 1.4l (95KM) benzyna 2009 15 000 km 43 900 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 4007 2.2l (160KM) diesel 2010 10 000 km 148 840 PLN
auto używane, bezowy met. terenowy/SUV, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.1l (60KM) benzyna 2005 51 000 km 19 900 PLN
auto używane, srebrny met. hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 307 1.6l (90KM) diesel 2005 210 000 km 25 000 PLN
auto używane, grafitowy met. kombi, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.4l (75KM) benzyna 2002 119 000 km 16 000 PLN
auto używane, czarny hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot boxer 2.2l (120KM) diesel 2010 5 000 km 79 300 PLN
auto używane, bialy inny, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 207 1.4l (75KM) benzyna 2009 15 000 km 39 900 PLN
auto używane, srebrny met. hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 407 1.6l (110KM) diesel 2005 164 000 km 27 000 PLN
auto używane, czarny met. kombi, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 407 2.2l (163KM) diesel 2008 56 000 km 66 900 PLN
auto używane, granatowy met. sedan/limuzyna, dolnośląskie , Wrocław
peugeot bipper 1.4l (0KM) diesel 2010 0 km 45 018 PLN
auto nowe, czerwony inny, dolnośląskie , Wrocław
peugeot partner 1.6l (90KM) diesel 2010 5 000 km 56 000 PLN
auto używane, grafitowy met. kombi, dolnośląskie , Wrocław

Najnowsze artykuly o marce peugeot :

Peugeot Rally Team przed Rajdem Dolnośląskim

Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski w Peugeot 207 Super 2000 wystartują w 19. Rajdzie Dolnośląskim – siódmej, ostatniej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Będzie to decydujący pojedynek o tytuł!

Rajd Dolnośląski powrócił w ubiegłym sezonie do kalendarza RSMP po kilkuletniej przerwie. Asfaltowe trasy w Kotlinie Kłodzkiej należą do najtrudniejszych technicznie w naszych rajdach. Przed rokiem rywalizację o zwycięstwo stoczyły dwie załogi: Bryan Bouffier i Xavier Panseri oraz Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski w Peugeot 207 Super 2000.

Historia lubi się powtarzać – w najbliższy czwartek wieczorem Bouffier i Kuchar przystąpią do decydującej batalii o tytuł Mistrza Polski 2009!

Tomek ma aktualnie jeden punkt straty do najgroźniejszego konkurenta. Co prawda Bryan zgromadził dotychczas o trzy 'oczka” więcej, ale w myśl regulaminu, do końcowej klasyfikacji zaliczane są najlepsze wyniki z sześciu spośród siedmiu rund RSMP.

Peugeot Rally Team po Rajdzie Orlen

Dwie załogi reprezentowały zespół Peugeot Sport Polska Rally Team podczas Rajdu Orlen, eliminacji Pucharu Europy FIA Strefy Centralnej oraz szóstej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Obok Tomasza Kuchara i Daniela Dymurskiego, w samochodzie Peugeot 207 Super 2000 w zawodach wystartowali Nicolas Vouilloz i Nicolas Klinger w 207 RC Rallye.

Przed startem w Płocku Tomasz Kuchar nie ukrywał, że będzie to dla niego bardzo trudny rajd. Nawierzchnie luźne nie należą bowiem do ulubionych tras kierowcy Peugeot, nie było też wiadomo, czy układ odcinków specjalnych nie jest korzystniejszy dla samochodów klasy N4, posiadających znacznie dłuższe skrzynie biegów, niż pojazdy klasy Super 2000.

Celem było więc wywalczenie jak największej liczby punktów, tak aby Bryan Bouffier nie uzyskał zbyt dużej przewagi.

Pierwszy dzień rywalizacji był bardzo pomyślny dla Tomka i Daniela, którzy czterokrotnie zajmowali na OS-ach drugie miejsca, raz byli trzeci. Dało im to łącznie drugą pozycję w rajdzie i dwanaście ważnych punktów do klasyfikacji.

Drugi dzień zmagań załoga Peugeot Sport Polska Rally Team rozpoczęła ponownie od drugiego miejsca, potem było nieznacznie gorzej. W rezultacie Kuchar i Dymurski drugi etap ukończyli – podobnie jak cały rajd - na trzeciej pozycji.

Peugeot BB1

Wraz z modelem koncepcyjnym BB1, Peugeot nie zawahał się przekroczyć ustanowionych konwencji i granic, po to, aby dać nową odpowiedź na potrzeby ruchu miejskiego dziś i jutro.

Mogący pomieścić aż cztery osoby, przy długości jedynie 2,50 metra, concept BB1, jako samochód w 100 % elektryczny, definiuje na nowo pojęcie motoryzacji we wszystkich wymiarach: architektury, stylu, koncepcji wnętrza, prowadzenia, łączności, przy maksymalnym poszanowaniu środowiska naturalnego.

Łącząc w sobie cechy wolności, optymizmu, concept BB1 jest obietnicą nowych doświadczeń z jazdy.

Kontekst
W świecie, który jest w ciągłym ruchu, gdzie ruch miejski jest coraz większy, gdzie każdy chciałby zaoszczędzić czas oraz gdzie środowisko naturalne stało się ważne jak nigdy dotąd, biura projektowe prześcigają się w wymyślaniu różnych rozwiązań na przyszłość.
Aby odpowiedzieć na te oczekiwania, Peugeot opracował bardzo bogatą ofertę mobilności. W zależności od wieku lub potrzeb chwili,  każdy może znaleźć swoją odpowiedź wśród gamy  rowerów, motorowerów czy samochodów Marki spod znaku Lwa.
Nieustanne rozważania i dzielenie się wiedzą na temat rozwiązań dotyczących  mobilności doprowadziły różne zespoły do połączenia umiejętności i twórczych doświadczeń, co dało początek szczególnie oryginalnym projektom. Pragnieniem firmy Peugeot jest pozostanie głównym i stałym uczestnikiem globalnej mobilności, dzięki innowacyjnej, odpowiedzialnej i konkurencyjnej ofercie dla dwóch, trzech lub czterech kółek.

Concept BB1, pokazany po raz pierwszy na 63. Salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie, urzeczywistnia tę postawę przekraczając granice między kategoriami, oferując ciągle nową przyjemność z jazdy, wyrazistość stylu, sylwetkę… Ten samochód elektryczny ma ambicję, aby opanować nowe obszary motoryzacyjnego świata.

peugeot przykładowe opinie użytkowników na temat:peugeot :

o moje 2 auto, jeżdze głównie po mieście, tutaj samochodzik sprawuje sie niemal doskonale. W trasie brakuje mocy i trzeba sie starać jakos to nadrobic. Silniczek czasem nawet zaskakuje (poztytwnie) swymi osiagami (MAX 180!!!). Autko jest starsznie sympatyczne...


Ogolnie nie polecam, chyba ze ktos ma duzo zbednej gotowki na naprawy. Jest to moje pierwsze i ostatnie francuskie auto. Od pewnego czasu staram sie tym autem nie jezdzic w dluzsze trasy bo nigdy nie wiadomo co cie czeka! A oto co sie juz zdazylo popsuc


Auto wygodne w dalekie trasy. Wygodne siedzenia trzymaja dobrze w zakrętach. Silnik dynamiczny - pozwala na odrobinę szaleństwa. Ergonomia na dobrym poziomie. Ponad przeciętna kontrola trakcji - dla nowicjuszy rewelacja jednak dla mnie zabija trochę radoś


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Moze nawet lepiej niz dobrze, ale trzeba byc obiektywnym. Problemy raczej drobne. Samochod ma jeszcze jedna ogromna zalete. Z zewnatrz wyglada na raczej nieduzy. Wewnatrz tego miejsca jest naprawde sporo. Podejrzewam tu jakis trick z geometria bryly.


Podsumowując kupiłem takie auto jakiego szukałem i się nie zawiodłem.Tak jak myślałem auto nie jest takie awaryjne jak rozpowiadają polscy \"szpece\".Ważne aby było sprowadzone i nie miało wcześniej kontaktu z polskimi drogami.


Przejechalem w ciagu 7 miesiecy 49 tys. km, jedyna usterka to stukanie tylnej klapy, czemu sam zaradzilem regulujac rygiel, poza tym auto najlepsze w swojej klasie, idealne trzymanie sie drogi, doskonale paarametry jak na takie zuzycie paliwa ok. 5.6-8.2.