Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
porsche 911
porsche cayman
porsche boxster
porsche cayenne
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty porsche cayenne
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce porsche :

Porsche 911 GT3 RS 2010 - sportowe emocje na publicznych drogach

Nowe Porsche 911 GT3 RS zadebiutuje podczas tegorocznego Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Ta najbardziej ekstremalna 'dziewięćset jedenastka” w wersji na rok 2010 będzie charakteryzowała się większą mocą, niższą wagą, krótszymi przełożeniami skrzyni biegów oraz zoptymalizowanym zawieszeniem.

Odmiana RS napędzana jest wolnossącym, sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3.8-litra i mocy 450 KM. To o 15 KM więcej od wersji GT3 i o 35 KM od poprzedniej generacji 997 RS. Moc przenoszona jest na tylną oś poprzez sześciobiegową przekładnię manualną o krótkich przełożeniach. Porsche nie podało jeszcze oficjalnych danych dotyczących osiągów, jednak można się spodziewać, że GT3 RS będzie przyspieszało od 0 do 100 km/h poniżej 4 sekund (435-konny model GT3 potrzebuje na to 4,1 sekundy) oraz osiągnie prędkość maksymalną w okolicach 300 km/h.

Program indywidualizacji dla Porsche Panamera

Programy Porsche Exclusive i Porsche Tequipment oferowane przez Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, dają możliwość indywidualnego i ekskluzywnego, daleko wykraczającego poza wyposażenie seryjne, uszlachetnienia każdego modelu Porsche. Każda nowa Panamera może opuścić f

Indywidualizacja nowego Gran Turismo nie polega tylko na zastosowaniu najlepszych materiałów (skóry, drewna, aluminium czy karbonu), lecz przede wszystkim na ich starannym wykończeniu. Najważniejsza zasada Porsche Exclusive brzmi: ręczne wykonanie na indywidualne zamówienie – tam gdzie trzeba, również z użyciem igły i nici.

Długoletnie doświadczenie specjalistów z programu Exclusive widać szczególnie wyraźnie, kiedy przyjrzymy  się  ręcznej obróbce szlachetnego drewna, optymalnie podkreślającej indywidualny charakter tego materiału. Wyjątkowo wyszukane i dostępne tylko w Porsche Exclusive & Tequipment elementy dekoracyjne z drewna Yachting Mahagoni, inspirowane są ekskluzywnymi jachtami. Kontrastu dodają jasne wkładki z klonu w ciemnym mahoniu. Pakiet wnętrza Yachting Mahagoni, w którym osłony dekoracyjne tablicy rozdzielczej i drzwi oraz płytka na konsoli środkowej pokryte są tym gatunkiem drewna, jest najbardziej przyciągającym wzrok wariantem w programie Exclusive & Tequipment. Pakiet ten można połączyć z uchwytami w podsufitce oraz trójramienną kierownicą wielofunkcyjną (bez wstawek z drewna klonowego) wykonanymi z drewna mahoniowego.

Z programu Exclusive można wybrać także wiele innych opcji. Na przykład kratki wlotów powietrza, osłony przeciwsłoneczne, lusterko wewnętrzne, obudowę kolumny kierowniczej oraz konsole przednich i tylnych siedzeń pokryte skórą. Pakiet wnętrza można zamówić również z elementami w kolorze nadwozia, wraz z kratkami wlotów powietrza i kluczykami samochodowymi. W ofercie dla Panamery nie może naturalnie zabraknąć bardzo popularnego herbu Porsche na zagłówkach, do wyboru na przednich i tylnych siedzeniach.

Gemballa Mirage GT Gold Edition - szybki karat

To już czwarta z kolei po Mirage GT, Mirage GT Carbon Edition i Mirage GT Matt Edition wariacja na bazie Porsche Carrera GT w wykonaniu niemieckiej firmy tuningowej z Leonberg.

Jak wskazuje nazwa auta, jego znakami szczególnymi są złote akcenty na kołach, lusterkach, wlotach powietrza, fartuchach bocznych i tylnym spoilerze. Podobnie jest wewnątrz, gdzie złota barwa zagościła na wskaźnikach, centralnej konsoli, uchwytach drzwi, drążku zmiany biegów i kole kierownicy.

Zmiany w zarządzie Porsche

Michael Macht szefem zarządu Porsche AG, Thomas Edig – jego zastępcą. Obaj także zostali powołani na członków zarządu Porsche SE. Dr Wendelin Wiedeking i Holger P. Härter opuszczają przedsiębiorstwo.

Rada Nadzorcza Porsche Automobil Holding SE, Stuttgart, doszła do porozumienia z dr Wendelinem Wiedekingiem i Holgerem P. Härter w sprawie ich dymisji. Obaj członkowie zarządu opuszczą Porsche SE i Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG ze skutkiem natychmiastowym. Na życzenie Rady  będą nadal służyć doradztwem obu spółkom. Wiedeking i Härter  złożyli także swoje mandaty członków Rady Nadzorczej Volkswagen AG i Audi AG. Następcą Wendelina Wiedekinga na stanowisku prezesa zarządu Porsche AG będzie Michael Macht, dotychczasowy członek zarządu AG ds. produkcji. Jego zastępcą zostanie Thomas Edig, członek zarządu Porsche AG ds. personalnych i socjalnych.

Wiedeking i Härter doszli w ostatnich tygodniach do wniosku, że dla dalszego rozwoju strategicznego Porsche SE i Porsche AG będzie lepiej, jeżeli wycofają się z aktywnego uczestnictwa w zarządzaniu spółkami. Swoim krokiem chcą  uspokoić sytuację i wesprzeć starania dążące do utworzenia zintegrowanego koncernu motoryzacyjnego. Obaj panowie będą wspierać zmianę na czele Porsche i pomagać nowym zarządom w realizacji ich zadań.

Stanowisko prezesa zarządu Porsche AG obejmie  dotychczasowy członek zarządu AG ds. produkcji Michael Macht. Jego zastępcą będzie Thomas Edig, członek zarządu Porsche AG ds. personalnych i socjalnych. Macht i Edig zostali wybrani także na członków zarządu Porsche SE.  Macht jako specjalista ds. techniki i produktów, Edig będzie odpowiedzialny za kwestie handlowe i administracyjne.

porsche cayenne przykładowe opinie użytkowników na temat:porsche :

Przejechalem w ciagu 7 miesiecy 49 tys. km, jedyna usterka to stukanie tylnej klapy, czemu sam zaradzilem regulujac rygiel, poza tym auto najlepsze w swojej klasie, idealne trzymanie sie drogi, doskonale paarametry jak na takie zuzycie paliwa ok. 5.6-8.2.


auto bardzo ladne ale i bardzo tandetne jakosc wykonania i uzyte materialy a co za tym idzie trwalosc i niezawodnosc na bardzo niskim poziomie a sa to w naszych realiach (dziurawe drogi,kiepski serwis) cechy bardzo wazne!!!!do tego wysokie ceny napraw


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Duzy plus jesli chodzi o okresy miedzyobslugowe 20.000 km i okresy wymiany filtrów (co 60 000) a takze wymiana paska rozrzadu i kontroli luzów zaworowych (co 160 tys. lub co 10 lat).


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Moze nawet lepiej niz dobrze, ale trzeba byc obiektywnym. Problemy raczej drobne. Samochod ma jeszcze jedna ogromna zalete. Z zewnatrz wyglada na raczej nieduzy. Wewnatrz tego miejsca jest naprawde sporo. Podejrzewam tu jakis trick z geometria bryly.


Przy ostrej zimie takiej dochodzacej do -10 pali 12 litrów. Takze w zimie polecam piesze wycieczki do pracy.