Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
porsche 911
porsche boxster
porsche cayenne
porsche cayman
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki porsche Region - lubuskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce porsche :

Porsche 911 GT3 RS 2010 - sportowe emocje na publicznych drogach

Nowe Porsche 911 GT3 RS zadebiutuje podczas tegorocznego Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Ta najbardziej ekstremalna 'dziewięćset jedenastka” w wersji na rok 2010 będzie charakteryzowała się większą mocą, niższą wagą, krótszymi przełożeniami skrzyni biegów oraz zoptymalizowanym zawieszeniem.

Odmiana RS napędzana jest wolnossącym, sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3.8-litra i mocy 450 KM. To o 15 KM więcej od wersji GT3 i o 35 KM od poprzedniej generacji 997 RS. Moc przenoszona jest na tylną oś poprzez sześciobiegową przekładnię manualną o krótkich przełożeniach. Porsche nie podało jeszcze oficjalnych danych dotyczących osiągów, jednak można się spodziewać, że GT3 RS będzie przyspieszało od 0 do 100 km/h poniżej 4 sekund (435-konny model GT3 potrzebuje na to 4,1 sekundy) oraz osiągnie prędkość maksymalną w okolicach 300 km/h.

Program indywidualizacji dla Porsche Panamera

Programy Porsche Exclusive i Porsche Tequipment oferowane przez Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, dają możliwość indywidualnego i ekskluzywnego, daleko wykraczającego poza wyposażenie seryjne, uszlachetnienia każdego modelu Porsche. Każda nowa Panamera może opuścić f

Indywidualizacja nowego Gran Turismo nie polega tylko na zastosowaniu najlepszych materiałów (skóry, drewna, aluminium czy karbonu), lecz przede wszystkim na ich starannym wykończeniu. Najważniejsza zasada Porsche Exclusive brzmi: ręczne wykonanie na indywidualne zamówienie – tam gdzie trzeba, również z użyciem igły i nici.

Długoletnie doświadczenie specjalistów z programu Exclusive widać szczególnie wyraźnie, kiedy przyjrzymy  się  ręcznej obróbce szlachetnego drewna, optymalnie podkreślającej indywidualny charakter tego materiału. Wyjątkowo wyszukane i dostępne tylko w Porsche Exclusive & Tequipment elementy dekoracyjne z drewna Yachting Mahagoni, inspirowane są ekskluzywnymi jachtami. Kontrastu dodają jasne wkładki z klonu w ciemnym mahoniu. Pakiet wnętrza Yachting Mahagoni, w którym osłony dekoracyjne tablicy rozdzielczej i drzwi oraz płytka na konsoli środkowej pokryte są tym gatunkiem drewna, jest najbardziej przyciągającym wzrok wariantem w programie Exclusive & Tequipment. Pakiet ten można połączyć z uchwytami w podsufitce oraz trójramienną kierownicą wielofunkcyjną (bez wstawek z drewna klonowego) wykonanymi z drewna mahoniowego.

Z programu Exclusive można wybrać także wiele innych opcji. Na przykład kratki wlotów powietrza, osłony przeciwsłoneczne, lusterko wewnętrzne, obudowę kolumny kierowniczej oraz konsole przednich i tylnych siedzeń pokryte skórą. Pakiet wnętrza można zamówić również z elementami w kolorze nadwozia, wraz z kratkami wlotów powietrza i kluczykami samochodowymi. W ofercie dla Panamery nie może naturalnie zabraknąć bardzo popularnego herbu Porsche na zagłówkach, do wyboru na przednich i tylnych siedzeniach.

Gemballa Mirage GT Gold Edition - szybki karat

To już czwarta z kolei po Mirage GT, Mirage GT Carbon Edition i Mirage GT Matt Edition wariacja na bazie Porsche Carrera GT w wykonaniu niemieckiej firmy tuningowej z Leonberg.

Jak wskazuje nazwa auta, jego znakami szczególnymi są złote akcenty na kołach, lusterkach, wlotach powietrza, fartuchach bocznych i tylnym spoilerze. Podobnie jest wewnątrz, gdzie złota barwa zagościła na wskaźnikach, centralnej konsoli, uchwytach drzwi, drążku zmiany biegów i kole kierownicy.

porsche przykładowe opinie użytkowników na temat:porsche :

Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


Fajny samochod dla kogos kto lubi komfort i czerpie przyjemnosc z samej jazdy. Z uwagi na swoje 98KM + 4 biegowy automat jest dosyc elastyczny (2 bieg do 100km/h, 3 bieg do 160km/h). Na standardowych polskich drogach uzyskuje sie ok 165km/h.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).