Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
porsche 911
porsche boxster
porsche cayenne
porsche cayman
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki porsche Region - podkarpackie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce porsche :

Porsche 911 GT3 RS 2010 - sportowe emocje na publicznych drogach

Nowe Porsche 911 GT3 RS zadebiutuje podczas tegorocznego Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Ta najbardziej ekstremalna 'dziewięćset jedenastka” w wersji na rok 2010 będzie charakteryzowała się większą mocą, niższą wagą, krótszymi przełożeniami skrzyni biegów oraz zoptymalizowanym zawieszeniem.

Odmiana RS napędzana jest wolnossącym, sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3.8-litra i mocy 450 KM. To o 15 KM więcej od wersji GT3 i o 35 KM od poprzedniej generacji 997 RS. Moc przenoszona jest na tylną oś poprzez sześciobiegową przekładnię manualną o krótkich przełożeniach. Porsche nie podało jeszcze oficjalnych danych dotyczących osiągów, jednak można się spodziewać, że GT3 RS będzie przyspieszało od 0 do 100 km/h poniżej 4 sekund (435-konny model GT3 potrzebuje na to 4,1 sekundy) oraz osiągnie prędkość maksymalną w okolicach 300 km/h.

Program indywidualizacji dla Porsche Panamera

Programy Porsche Exclusive i Porsche Tequipment oferowane przez Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, dają możliwość indywidualnego i ekskluzywnego, daleko wykraczającego poza wyposażenie seryjne, uszlachetnienia każdego modelu Porsche. Każda nowa Panamera może opuścić f

Indywidualizacja nowego Gran Turismo nie polega tylko na zastosowaniu najlepszych materiałów (skóry, drewna, aluminium czy karbonu), lecz przede wszystkim na ich starannym wykończeniu. Najważniejsza zasada Porsche Exclusive brzmi: ręczne wykonanie na indywidualne zamówienie – tam gdzie trzeba, również z użyciem igły i nici.

Długoletnie doświadczenie specjalistów z programu Exclusive widać szczególnie wyraźnie, kiedy przyjrzymy  się  ręcznej obróbce szlachetnego drewna, optymalnie podkreślającej indywidualny charakter tego materiału. Wyjątkowo wyszukane i dostępne tylko w Porsche Exclusive & Tequipment elementy dekoracyjne z drewna Yachting Mahagoni, inspirowane są ekskluzywnymi jachtami. Kontrastu dodają jasne wkładki z klonu w ciemnym mahoniu. Pakiet wnętrza Yachting Mahagoni, w którym osłony dekoracyjne tablicy rozdzielczej i drzwi oraz płytka na konsoli środkowej pokryte są tym gatunkiem drewna, jest najbardziej przyciągającym wzrok wariantem w programie Exclusive & Tequipment. Pakiet ten można połączyć z uchwytami w podsufitce oraz trójramienną kierownicą wielofunkcyjną (bez wstawek z drewna klonowego) wykonanymi z drewna mahoniowego.

Z programu Exclusive można wybrać także wiele innych opcji. Na przykład kratki wlotów powietrza, osłony przeciwsłoneczne, lusterko wewnętrzne, obudowę kolumny kierowniczej oraz konsole przednich i tylnych siedzeń pokryte skórą. Pakiet wnętrza można zamówić również z elementami w kolorze nadwozia, wraz z kratkami wlotów powietrza i kluczykami samochodowymi. W ofercie dla Panamery nie może naturalnie zabraknąć bardzo popularnego herbu Porsche na zagłówkach, do wyboru na przednich i tylnych siedzeniach.

Gemballa Mirage GT Gold Edition - szybki karat

To już czwarta z kolei po Mirage GT, Mirage GT Carbon Edition i Mirage GT Matt Edition wariacja na bazie Porsche Carrera GT w wykonaniu niemieckiej firmy tuningowej z Leonberg.

Jak wskazuje nazwa auta, jego znakami szczególnymi są złote akcenty na kołach, lusterkach, wlotach powietrza, fartuchach bocznych i tylnym spoilerze. Podobnie jest wewnątrz, gdzie złota barwa zagościła na wskaźnikach, centralnej konsoli, uchwytach drzwi, drążku zmiany biegów i kole kierownicy.

porsche przykładowe opinie użytkowników na temat:porsche :

Mam to auto od 1999r. Jakieś 15 tys. i poszedł przepływomierz, potem zaczeły sie problemy z zawieszeniem łaczniki na wahaczach gumy, auto miało ok 30 tyś. Pózniej mialem klopoty z licznikiem i predkosciomirzem wymienili mi go na nowy. po 2 latach zaczelo sie od nowa


Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


Samochód bezpieczny o dużym przyspieszeniu (w razie konieczności). Oszczędny w eksploatacji.Obsługa doskonała.Uwaga krytyczna do dealerów.Sprzedać i już.Brak jest nowości w wyposażeniu choćby drobiazgów.W otrzymywanych materiałach reklamowych są opisane


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul