Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
renault clio
renault espace
renault moduse
renault scenic
renault kangoo
renault koleos
renault laguna
renault megane
renault thalia
renault twingo
renault vel satis
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty renault clio
model silnik rocznik przebieg cena
1  
renault clio 1.5l (0KM) diesel 2004 0 km 18 450 PLN
auto używane, srebrny hatchback, warmińsko-mazurskie , Ełk
renault clio 1.1l (75KM) benzyna 2010 21 km 39 900 PLN
auto nowe, czarny hatchback, warmińsko-mazurskie , Ełk
renault clio 1.1l (100KM) benzyna 2010 14 864 km 35 900 PLN
auto używane, czerwony hatchback, warmińsko-mazurskie , Ełk
renault clio 1.1l (75KM) benzyna 2010 0 km 41 900 PLN
auto nowe, czarny hatchback, warmińsko-mazurskie , Ełk
renault clio 1.6l (90KM) benzyna 1999 72 000 km 7 200 PLN
auto używane, zloty met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
renault clio 1.5l (68KM) diesel 2007 81 000 km 17 097 PLN
auto używane, bialy hatchback, wielkopolskie , Poznań-Komorniki
renault clio 1.5l (65KM) diesel 2005 79 000 km 19 900 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz

Najnowsze artykuly o marce renault :

Top Marka - Renault wiceliderem branży

Renault zajęło drugie miejsce w analizie wizerunku marek motoryzacyjnych w Polsce. Ranking Top Marka to badanie wizerunku i postrzegania w prasie 50 najaktywniejszych medialnie marek, wyodrębnionych w ramach dziesięciu sektorów rynku najczęściej przywoływanych na łamach analizowanych tytułów.

Miesięcznik Press i firma Press Service* po raz kolejny przeprowadziły analizę prasy pod względem marek wystepujących w mediach. Francuski koncern pojawiał się w mediach w kontekście wprowadzania na rynek nowych modeli samochodów, z których najwięcej miejsca w mediach poświecono Nowemu Renault Laguna. W porównaniu z innymi badanymi markami, Renault zdobyło najwiekszą ilość punktów za pozytywny wydźwięk publikacji, na co istotny wpływ miały artykuły dotyczące zaangażowania Renault w dziedzinę bezpieczeństwa, takich jak Szkoła Jazdy Renault i program edukacyjny dla szkół podstawowych 'Bezpieczeństwo dla Wszystkich'.

Robert Kubica w Renault F1 Team!

Robert Kubica, począwszy od sezonu 2010, będzie kierowcą Renault F1 Team. Dwudziestoczteroletni Polak to jeden z najbardziej uznanych młodych kierowców Formuły 1, który potwierdził swój potencjał zwycięzcy. Dzięki dynamicznemu i konsekwentnemu stylowi jazdy Kubica był jednym z kandydatów do walki o ubiegłoroczny tytuł mistrzowski.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że od przyszłego sezonu Robert będzie jeździł w barwach Renault F1 Team. Od momentu, kiedy po raz pierwszy wystartował w Grand Prix w 2006 roku, przyglądaliśmy się Robertowi jako najbardziej utalentowanemu kierowcy pokolenia. Robert nie zawiódł, cieszymy się więc, że w przyszłym sezonie będzie kierowcą jednego z naszych samochodów. Renault mierzy wysoko i ma nadzieję, że przyszłość zespołu będzie pomyślna, a Robert będzie miał w tym duży udział  – powiedział szef zespołu, Bob Bell.

Sportowa historia z Dieppe

W tym roku mija 40. rocznica powstania fabryki Renault w Dieppe. Historia zakładu jest ściśle związana z historią sportowych sukcesów Renault oraz przejętej przez koncern w latach 70. legendarnej marki Alpine. Dziś w Dieppe produkuje się sportowe wersje Renault – modele Clio RS, Megane RS oraz ich wyczynowe odmiany przystosowane do rajdów i wyścigów.

Początki współpracy
Rok po zakończeniu II wojny światowej mechanik Jean Redele (żył w latach 1922-2007) założył w Dieppe warsztat samochodowy pod nazwą Societe des Grands Garages de Normandie. Jego ojciec, Emile, pracował jako inżynier w Renault. Oprócz napraw silników i skrzyń biegów czy też wymiany oleju, w wolnych chwilach Jean Redele zajmował się tuningiem niepozornego Renault 4 CV, którym startował w lokalnych rajdach, m.in. Dieppe Rally. W latach 50. Redele nawiązał regularną współpracę z firmą Renault, przygotowując dla niej auta startujące w rajdach i wyścigach. W krótkim czasie warsztat został rozbudowany, aby sprostać zamówieniom na podrasowane silniki.

Alpine – sportowy sukces
W 1954 roku Redele założył Societe Anonyme des Automobiles Alpine. Nazwa Alpine, nadana na cześć zwycięstwa w rajdzie Coupe de Alpes, stała się synonimem szybkich samochodów budowanych na podzespołach seryjnych Renault. Pierwsza samodzielna konstrukcja – Alpine A106 – to podzespoły Renault 4 CV w opływowym nadwoziu z włókna szklanego i aluminium (1955 rok). Projekt ten był dziełem Giovanniego Michelottiego. Następcą stoszóstki był model A108, który osiągał liczne sukcesy sportowe.

Na początku lat 60. Redele skonstruował nowy model, A110, wykorzystując jednostkę napędową i podzespoły popularnego na całym świecie Renault 8. Wykonane z włókna szklanego lekkie nadwozie oraz mocny silnik okazały się receptą na sukces. Alpine A110z 1965 roku z umieszczonym z tyłu silnikiem 1.1 miało moc 95KM. Pojazd ważył zaledwie 580 kg i rozwijał prędkość 210 km/h, budząc respekt u konkurencji. W tym samym roku zadebiutowało także A110 z silnikiem 1300 cm.

Licencję na budowę Alpine A110 kupiły: Hiszpania, Meksyk (Dinalpin) oraz Brazylia, gdzie na torze Interlagos zwyciężył słynny Emerson Fittipaldi, późniejszy mistrz F1. W latach 1967-1969 krótka seria A110 wyjechała również z bułgarskiego zakładu w Płowdiw jako Bulgaralpine A110. W Dieppe produkowane były także A110 w wersji kabriolet oraz czteromiejscowe coupe GT4, jednak największą sławę zdobyło coupe zwane Berlinette.

Pomiędzy firmą Redele a Renault trwała bliska współpraca na różnych płaszczyznach: Renault udostępniło swoją sieć do sprzedaży modelu Alpine, z modelu Renault 16 pochodził silnik o pojemności 1.6 l, który zasilał model Alpine A110 1600. W wersji S osiągał on 138 KM, rozpędzając auto do 215 km/h.

Drive the Change - nowe hasło marki i grupy Renault

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie 2009 Grupa Renault zaprezentowała nowe hasło marki: Drive the Change.

Hasło odwołuje się do wartości marki i wyraża wolę Renault, jako innowacyjnego, a jednocześnie bliskiego ludziom producenta samochodów, odegrania roli pioniera w rozwoju ogólnodostępnych środków transportu spełniających wymagania zrównoważonego rozwoju.
Renault od ponad 110 lat oferuje innowacyjne rozwiązania, dzięki którym wysokiej jakości produkty i usługi koncernu wyprzedzają swoją epokę: są pomysłowe, atrakcyjne, przystępne cenowo
i cechują się niską emisją CO2.

Nowe hasło Renault wyraża najgłębsze wartości związane z kulturą firmy – entuzjazm, innowacyjność, bliskość – podkreślając przełom w projektowaniu i sposobie korzystania z samochodów.

PRZEŁOM W PROJEKTOWANIU I SPOSOBIE KORZYSTANIA Z SAMOCHODÓW
Według Międzynarodowej Agencji Energetycznej do roku 2050 emisja CO2 wzrośnie więcej niż dwukrotnie, a już w roku 2010 ilość samochodów jeżdżących po naszej planecie osiągnie miliard.  W 1956 roku było to jedynie 100 mln pojazdów.

Renault stawia czoła temu wyzwaniu, opierając się na dwóch kierunkach działań: usprawnieniu istniejących technologii i wprowadzeniu nowych generacji silników o niskiej emisji CO2 oraz na przełomowym programie Zerowej Emisji. W ramach tego programu na salonie frankfurckim zostały zaprezentowane cztery elektryczne samochody koncepcyjne, stanowiące zapowiedź przyszłej gamy pojazdów Renault o zerowej emisji. Ich wprowadzenie do sprzedaży jest zaplanowane na rok 2011. Ambicją Renault i Nissana jest zdobycie pozycji lidera w masowej sprzedaży samochodów o zerowej emisji.

Jednoczesna prezentacja nowego hasła Renault i czterech concept-carów na salonie we Frankfurcie podkreśla silne i kompleksowe zaangażowanie Renault w nowy kierunek działania, wyznaczający prawdziwy przełom w przemyśle motoryzacyjnym.

renault clio przykładowe opinie użytkowników na temat:renault :

Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Ogolnie nie polecam, chyba ze ktos ma duzo zbednej gotowki na naprawy. Jest to moje pierwsze i ostatnie francuskie auto. Od pewnego czasu staram sie tym autem nie jezdzic w dluzsze trasy bo nigdy nie wiadomo co cie czeka! A oto co sie juz zdazylo popsuc


Jestem zadowolony z zakupu i jeszcze ani razu nie zalowalem takie a nie inne auto .Troche smuci ze tych aut jest coraz wiecej i przestaje byc rzadkie na naszych drogach.


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki


jeśli szukasz komfortowego, dynamicznego i oszczędnego auta w przystępnej cenie to polecam jak najbardziej, pod tym względem da się lubić, troche lepiej mogło by być z bezawaryjnością ale pokażcie mi coś co się dziś nie psuje


szkolenia bhp warszawa | www.bekamak.pl | najlepszy olejek do e-papierosa na rynku | spa-fitnessclubforum.pl