Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
renault clio
renault espace
renault kangoo
renault koleos
renault laguna
renault megane
renault moduse
renault scenic
renault thalia
renault twingo
renault vel satis
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki renault Region - małopolskie
model silnik rocznik przebieg cena
1 2  
renault laguna 2.2l (150KM) diesel 2005 200 000 km 26 500 PLN
auto używane, granatowy met. kombi, małopolskie , Nowy Sącz
renault kangoo 1.5l (65KM) diesel 2004 152 000 km 14 784 PLN
auto używane, srebrny met. kombi, małopolskie , Kraków
renault scenic 1.5l (105KM) diesel 2007 129 000 km 31 900 PLN
auto używane, czarny met. kombi, małopolskie , Nowy Sącz
renault scenic 1.6l (108KM) benzyna 2003 280 000 km 11 900 PLN
auto używane, srebrny met. hatchback, małopolskie , Kraków
renault clio 1.6l (90KM) benzyna 1999 72 000 km 7 200 PLN
auto używane, zloty met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
renault scenic 1.5l (105KM) diesel 2007 134 000 km 32 900 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
renault espace 2.2l (150KM) diesel 2005 162 000 km 29 500 PLN
auto używane, srebrny met. van, małopolskie , Nowy Sącz
renault laguna 1.9l (120KM) diesel 2002 183 000 km 18 500 PLN
auto używane, grafitowy met. kombi, małopolskie , Kraków
renault scenic 1.9l (102KM) diesel 2002 207 000 km 19 800 PLN
auto używane, bordowy met. inny, małopolskie , Nowy Sącz
renault scenic 2.0l (0KM) benzyna 2000 108 000 km 14 900 PLN
auto używane, inny, małopolskie , Nowy Sącz
renault megane 1.4l (98KM) benzyna 2003 112 000 km 14 500 PLN
auto używane, czerwony hatchback, małopolskie , Kraków
renault scenic 1.5l (105KM) diesel 2007 125 000 km 28 000 PLN
auto używane, hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
renault scenic 1.5l (105KM) diesel 2005 137 000 km 24 900 PLN
auto używane, inny, małopolskie , Nowy Sącz
renault megane 1.5l (105KM) diesel 2008 45 000 km 53 000 PLN
auto używane, kombi, małopolskie , Nowy Sącz
renault megane 1.4l (75KM) benzyna 1997 225 000 km 5 500 PLN
auto używane, sedan/limuzyna, małopolskie , Nowy Sącz
renault espace 2.2l (150KM) diesel 2005 162 000 km 35 500 PLN
auto używane, inny, małopolskie , Nowy Sącz
renault megane 1.4l (90KM) benzyna 2001 135 000 km 12 900 PLN
auto używane, inny, małopolskie , Kraków
renault kangoo 1.5l (65KM) diesel 2004 91 000 km 15 500 PLN
auto używane, inny, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce renault :

Top Marka - Renault wiceliderem branży

Renault zajęło drugie miejsce w analizie wizerunku marek motoryzacyjnych w Polsce. Ranking Top Marka to badanie wizerunku i postrzegania w prasie 50 najaktywniejszych medialnie marek, wyodrębnionych w ramach dziesięciu sektorów rynku najczęściej przywoływanych na łamach analizowanych tytułów.

Miesięcznik Press i firma Press Service* po raz kolejny przeprowadziły analizę prasy pod względem marek wystepujących w mediach. Francuski koncern pojawiał się w mediach w kontekście wprowadzania na rynek nowych modeli samochodów, z których najwięcej miejsca w mediach poświecono Nowemu Renault Laguna. W porównaniu z innymi badanymi markami, Renault zdobyło najwiekszą ilość punktów za pozytywny wydźwięk publikacji, na co istotny wpływ miały artykuły dotyczące zaangażowania Renault w dziedzinę bezpieczeństwa, takich jak Szkoła Jazdy Renault i program edukacyjny dla szkół podstawowych 'Bezpieczeństwo dla Wszystkich'.

Robert Kubica w Renault F1 Team!

Robert Kubica, począwszy od sezonu 2010, będzie kierowcą Renault F1 Team. Dwudziestoczteroletni Polak to jeden z najbardziej uznanych młodych kierowców Formuły 1, który potwierdził swój potencjał zwycięzcy. Dzięki dynamicznemu i konsekwentnemu stylowi jazdy Kubica był jednym z kandydatów do walki o ubiegłoroczny tytuł mistrzowski.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że od przyszłego sezonu Robert będzie jeździł w barwach Renault F1 Team. Od momentu, kiedy po raz pierwszy wystartował w Grand Prix w 2006 roku, przyglądaliśmy się Robertowi jako najbardziej utalentowanemu kierowcy pokolenia. Robert nie zawiódł, cieszymy się więc, że w przyszłym sezonie będzie kierowcą jednego z naszych samochodów. Renault mierzy wysoko i ma nadzieję, że przyszłość zespołu będzie pomyślna, a Robert będzie miał w tym duży udział  – powiedział szef zespołu, Bob Bell.

Sportowa historia z Dieppe

W tym roku mija 40. rocznica powstania fabryki Renault w Dieppe. Historia zakładu jest ściśle związana z historią sportowych sukcesów Renault oraz przejętej przez koncern w latach 70. legendarnej marki Alpine. Dziś w Dieppe produkuje się sportowe wersje Renault – modele Clio RS, Megane RS oraz ich wyczynowe odmiany przystosowane do rajdów i wyścigów.

Początki współpracy
Rok po zakończeniu II wojny światowej mechanik Jean Redele (żył w latach 1922-2007) założył w Dieppe warsztat samochodowy pod nazwą Societe des Grands Garages de Normandie. Jego ojciec, Emile, pracował jako inżynier w Renault. Oprócz napraw silników i skrzyń biegów czy też wymiany oleju, w wolnych chwilach Jean Redele zajmował się tuningiem niepozornego Renault 4 CV, którym startował w lokalnych rajdach, m.in. Dieppe Rally. W latach 50. Redele nawiązał regularną współpracę z firmą Renault, przygotowując dla niej auta startujące w rajdach i wyścigach. W krótkim czasie warsztat został rozbudowany, aby sprostać zamówieniom na podrasowane silniki.

Alpine – sportowy sukces
W 1954 roku Redele założył Societe Anonyme des Automobiles Alpine. Nazwa Alpine, nadana na cześć zwycięstwa w rajdzie Coupe de Alpes, stała się synonimem szybkich samochodów budowanych na podzespołach seryjnych Renault. Pierwsza samodzielna konstrukcja – Alpine A106 – to podzespoły Renault 4 CV w opływowym nadwoziu z włókna szklanego i aluminium (1955 rok). Projekt ten był dziełem Giovanniego Michelottiego. Następcą stoszóstki był model A108, który osiągał liczne sukcesy sportowe.

Na początku lat 60. Redele skonstruował nowy model, A110, wykorzystując jednostkę napędową i podzespoły popularnego na całym świecie Renault 8. Wykonane z włókna szklanego lekkie nadwozie oraz mocny silnik okazały się receptą na sukces. Alpine A110z 1965 roku z umieszczonym z tyłu silnikiem 1.1 miało moc 95KM. Pojazd ważył zaledwie 580 kg i rozwijał prędkość 210 km/h, budząc respekt u konkurencji. W tym samym roku zadebiutowało także A110 z silnikiem 1300 cm.

Licencję na budowę Alpine A110 kupiły: Hiszpania, Meksyk (Dinalpin) oraz Brazylia, gdzie na torze Interlagos zwyciężył słynny Emerson Fittipaldi, późniejszy mistrz F1. W latach 1967-1969 krótka seria A110 wyjechała również z bułgarskiego zakładu w Płowdiw jako Bulgaralpine A110. W Dieppe produkowane były także A110 w wersji kabriolet oraz czteromiejscowe coupe GT4, jednak największą sławę zdobyło coupe zwane Berlinette.

Pomiędzy firmą Redele a Renault trwała bliska współpraca na różnych płaszczyznach: Renault udostępniło swoją sieć do sprzedaży modelu Alpine, z modelu Renault 16 pochodził silnik o pojemności 1.6 l, który zasilał model Alpine A110 1600. W wersji S osiągał on 138 KM, rozpędzając auto do 215 km/h.

renault przykładowe opinie użytkowników na temat:renault :

jeśli szukasz komfortowego, dynamicznego i oszczędnego auta w przystępnej cenie to polecam jak najbardziej, pod tym względem da się lubić, troche lepiej mogło by być z bezawaryjnością ale pokażcie mi coś co się dziś nie psuje


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Wygląd silnik, zawieszenie - super. Wykonanie wnętrza - no cóż tutaj myśle że w chinach zrobili by to lepiej. Po 3 tyś odpadły pierwsze plastiki, niespasowane odcienie plastików, nierówne szczeliny itd.


jeśli szukasz komfortowego, dynamicznego i oszczędnego auta w przystępnej cenie to polecam jak najbardziej, pod tym względem da się lubić, troche lepiej mogło by być z bezawaryjnością ale pokażcie mi coś co się dziś nie psuje


W ciagu poltora roku przejechalem 63 000 km bez absolutnie zadnych usterek. Super auto. Dynamiczne i ekonomiczne (miasto 7.6, trasa 6.5).


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


o moje 2 auto, jeżdze głównie po mieście, tutaj samochodzik sprawuje sie niemal doskonale. W trasie brakuje mocy i trzeba sie starać jakos to nadrobic. Silniczek czasem nawet zaskakuje (poztytwnie) swymi osiagami (MAX 180!!!). Autko jest starsznie sympatyczne...