Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
saab 9-3
saab 9-5
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki saab
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce saab :

Nowy Saab 9-5 Sedan - początek nowej ery

Debiutujący podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego we Frankfurcie, odbywającego się w przyszłym miesiącu, Saab sedan 9-5 zapowiada początek nowej ery dla marki. Odznaczając się wyróżniającym wyglądem i zaawansowanymi technologiami, nowy reprezentacyjny model Saaba stanowić będzie kolejną propozycję w segmencie Premium.

- Nowy sedan w zadebiutuje podczas Salonu Motoryzacyjnego we Frankfurcie,
- Progresywna skandynawska stylistyka, inspirowana dziedzictwem Aero X i Saaba,
- Zaprojektowany dla kierowcy z wiodącą w segmencie sportową charakterystyką jazdy,
- Doskonały pod względem osiągów i dbałości o środowisko,
- Najbardziej zaawansowany technicznie Saab z szeregiem nowoczesnych funkcji.

Czysty, wyrzeźbiony kształt obejmuje przejrzystość skandynawskiej stylistyki, a wygląd nawiązuje do lotniczego dziedzictwa Saaba. Z przodem inspirowanym nagradzanym samochodem koncepcyjnym Aero X oraz muskularnym, niskim zawieszeniem, nowy 9-5 zwiastuje wprowadzenie śmiałego, bardziej wyrazistego stylu projektowania.

Szereg nowoczesnych funkcji obejmuje: podobne do stosowanego w lotnictwie wyświetlanie informacji na szybie (Pilot HUD); adaptacyjne oświetlenie (podwójne, inteligentne lampy ksenonowe Bi-Xenon Smart Beam); adaptacyjną kontrolę jazdy; adaptacyjne podwozie Saab DriveSense z kontrolą tłumienia w czasie rzeczywistym, otwieranie i uruchamianie bez kluczyka, trójstrefową klimatyzację, dynamiczne wspomaganie parkowania, napęd Saab XWD z tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu eLSD oraz zaawansowany system napędu na wszystkie koła.

Cała gama silników turbo, poczynając już od 1,6 litra, wprowadza strategię Saaba, polegającą na połączeniu odpowiednich rozmiarów silników z uzyskaniem odpowiedzialnych osiągów, dzięki opracowaniu bardzo wydajnych i względnie małych czterocylindrowych silników z turbodoładowaniem. Istnieje możliwość wyboru spośród trzech rodzajów paliwa - benzyny, oleju napędowego i bioetanolu E85 - a w przypadku silników Diesla nowy 9-5 oferuje emisję CO2 na poziomie zaledwie 139 g/km.

'Samochód ten to początek nowej ery dla naszej marki' mówi Jan Åke Jonsson, dyrektor zarządzający firmy Saab. 'Stworzyliśmy zaawansowany i bardzo charakterystyczny produkt, wykorzystując siłę naszych doświadczeń w kluczowych obszarach, takich jak progresywna skandynawska stylistyka, sportowa charakterystyka i odpowiedzialne osiągi. Nowy 9-5 oferuje wszystkie trzy aspekty, tak jak każdy przyszły produkt Saaba'.

Skandynawska stylistyka
Wygląd przedniej części podkreśla atrakcyjność wizualną nowego sedana 9-5 i nawiązuje do swego pochodzenia. 'Dajemy świeży, bardzo nowoczesny wyraz niektórym z aspektów konstrukcyjnych naszej marki' mówi Simon Padian, kierownik działu projektowego Saab. 'Wykorzystaliśmy elementy wizualne z naszych wcześniejszych samochodów koncepcyjnych, takich jak Aero X, inspirowane skandynawską stylistyką oraz dziedzictwem lotniczym naszej marki'.

Głęboko osadzony grill, obramowany wygiętymi lampami przypominającymi bloki lodu, nadaje kształt części przedniej nowego 9-5. Całe przeszklenie ma wygląd panoramiczny, a zamaskowana przednia szyba i boczne słupki nadają kabinie Saaba wygląd kokpitu. Zmruż oczy, a proporcje szyby i dachu przypomną klasyczny model 900.

Nowy 9-5 ma silny i zdecydowany wygląd bez względu na miejsce, z którego jest oglądany. 'Organiczna rzeźba' nisko zawieszonego nadwozia łączy czyste, niezakłócone linie z naturalnymi, krzywoliniowymi kształtami. Elementy konstrukcyjne marki są widoczne w linii przewężenia, przypominającej kij hokejowy, wyrazistych tylnych słupkach oraz gładkim jak kadłub samolotu nadwoziu. Duże logo Saab, umieszczone na środku grilla charakteryzuje bardziej asertywny, pewny siebie język projektowania.

Dynamiczny charakter samochodu jest podkreślony przez opadającą linię dachu, kończącą się wyraźnymi tylnymi słupkami podpierającymi lekko cofniętą tylną szybę. Utajona energia przenoszona jest przez błotniki, subtelnie wysunięte i wtapiające się w koła. Poniżej tej gładkiej, płaskiej powierzchni światła tylne o pełnej szerokości, przypominające blok lodu, opasują charakterystycznie nadwozie.

Ogólne proporcje nowego 9-5 rozciągają tradycyjną, trójbryłową sylwetkę sedana, nie powielając wyglądu czterodrzwiowego coupé.

Nowy Saab 9-5 - pierwsze oficjalne zdjęcia

W końcu, po 12 latach od swojej premiery, Saab 9-5 doczekał się następcy.

Nowy Saab znacznie urósł i otrzymał nadwozie z masą interesujących detali. Należą do nich choćby słupki A pomalowane na czarno, słupki C pochylone pod bardzo dużym kątem oraz diody LED biegnące w listwie ciągnącej się przez całą szerokość klapy bagażnika.

Wewnątrz auta uwagę zwracają sportowo wyglądające siedzenia, deska rozdzielcza z zegarami umieszczonymi w trzech osobnych tubach, czy też konsola środkowa z dużym ekranem i ciekawie rozplanowanymi pokrętłami oraz przyciskami.

Na liście wyposażenia dodatkowego samochodu widnieje szereg opcji. Wśród nich należy wymienić system audio firmy Harman Kardon, nawigację satelitarną pochodzącą od Panasonica, czy też kluczyk typu 'keyless entry'.

Saab 9-3X w Genewie

Podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie, Saab zaprezentuje model 9-3X - nową wersję modelu 9-3, której sprzedaż rozpocznie się w drugiej połowie 2009 roku.

Saab 9-3X to wszechstronny samochód o terenowych cechach, zaprojektowany z myślą o aktywnych indywidualistach, którzy ciągle poszukują przygód. Wyrazisty wygląd, wszechstronne nadwozie SportKombi, zwiększony prześwit oraz zaawansowany napęd na wszystkie koła to tylko nieliczne z wielu zalet modelu 9-3X. Umiarkowane zużycie paliwa i funkcjonalny bagażnik nie oznacza rezygnacji z przyjemności, jaka wiąże się z jazdą po różnych typach nawierzchni. Jest to idealna alternatywa dla dużych i ciężkich samochodów typu crossover i SUV.

Saab po raz pierwszy połączył silnik wykorzystujący technologię BioPower (spalający bioetanol E85) z niezwykle udanym napędem na cztery koła XWD (Cross Wheel Drive). Model 9-3X dostępny jest również z dwulitrowym silnikiem benzynowym. Natomiast wysokoprężny silnik 1,9 TTiD dostępny jest w wersji z napędem na przednie koła. Wszystkie wspomniane silniki to oszczędne, czterocylindrowe jednostki z turbodoładowaniem, gwarantującym większą moc. Podsumowując, nowy model 9-3X to ucieleśnienie filozofii Saaba opartej na technologii EcoPower, która łączy dynamiczną jazdę z wydajnym wykorzystaniem zasobów w celu zapewnienia odpowiednich osiągów samochodów Saab.

saab przykładowe opinie użytkowników na temat:saab :

Musimy wiedziec do czego bedzie nam służył.Samochodem tym jezdzi kobieta i ja uwazam ze doskonale nadaje sie do codziennych dojazdów do pracy plus jakies zakupy.Taki fajny mały samochodzik za niewielkie pieniadze.


Auto na pewno nie dla wszystkich - jeżeli ktoś traktuje samochód tylko jako niezawodny środek lokomocji z A do B to niepoleca! Jeżeli któś ma za to trochę benzyny we krwi i nie jest ślepo zapatrzony w pancerwageny i temu podobne - szczerze polecam


PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ . BARDZO PIĘKNE AUTO , KTÓRE NIESTETY JEST BARDZO KIEPSKIE PRZY BLIŻSZYM POZNANIU , WOŁOWATE , SZTYWNE ,NIEWYGODNE MAŁO MIEJSCA DLA PASAŻERÓW I B.MAŁY BAGAŻNIK , PONADTO Z USTERKAMI KTÓRYCH SERWIS NIE ZAMIERZA USUNĄĆ


Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne


Auto wygodne w dalekie trasy. Wygodne siedzenia trzymaja dobrze w zakrętach. Silnik dynamiczny - pozwala na odrobinę szaleństwa. Ergonomia na dobrym poziomie. Ponad przeciętna kontrola trakcji - dla nowicjuszy rewelacja jednak dla mnie zabija trochę radoś


Przejechalem zaledwie 18tys. km (glownie w miescie). Spalanie zima w korkach miejskich to 9 l.Nie mialem jeszcze zadnej usterki. Stwierdzilem natomiast znaczny stopien korozji ukladu wydechowego, co juz wiosna bedzie grozic duzymi kosztami wymiany. To nie powinno sie zdarzac !


Przekonaj sie i zobacz auto i jego zdjęcia. implantologia trójmiasto | svenbox meble | Marketing w wyszukiwarkach