Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
seat alhambra
seat altea
seat altea freetrack
seat leon
seat ibiza
seat toledo
seat arosa
seat cordoba
seat inca
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty seat cordoba
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce seat :

SEAT Sport umacnia prowadzenie w WTCC

Zespół SEAT Sport wyraźnie zwiększył swoje szanse na powtórzenie ubiegłorocznego sukcesu i zdobycie obydwu tytułów w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych.

W trakcie dziesiątego spotkania WTCC na włoskim torze w Imola SEAT odniósł dwa wspaniałe zwycięstwa z podwójnymi finiszami. Pierwszy wyścig wygrał Gabriele Tarquini, za którym uplasował się Yvan Muller. W drugim wyścigu obydwaj kierowcy zamienili się miejscami na mecie.

kuteczność kierowców SEAT-a, którzy w sesjach kwalifikacyjnych zapewnili sobie trzy najlepsze pozycje na starcie, pozwoliła im zwiększyć dystans do rywali na zaledwie dwa spotkania przez końcem bieżącego sezonu Mistrzostw Świata. Przewaga SEAT-a nad BMW w klasyfikacji producentów wzrosła do 21 punktów, natomiast Tarquini wyprzedza kolegę z zespołu Yvana Mullera oraz Augusto Farfusa odpowiednio o 7 i 18 punktów.

Rydellowi, Gené i Monteiro nie udało się stanąć na podium w Imola. Wszyscy trzej musieli opuścić tor po kolizji z udziałem wielu pojazdów, do której doszło na pierwszym okrążeniu pierwszego wyścigu. W drugim wyścigu Gené był piąty, Rydell - siódmy, a Monteiro ponownie musiał się wycofać.

IBZ Concept i trzy nowe modele Ecomotive

SEAT rozszerza ofertę najpopularniejszego modelu Ibiza oraz gamę wersji Ecomotive.

- Nowa rodzinna wersja Ibizy
- Premiera rynkowa wersji produkcyjnej zaplanowana na połowę 2010 roku
- Altea Ecomotive, Altea XL Ecomotive i Leon Ecomotive najbardziej ekologicznymi modelami w swoich segmentach

Na Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie prezes firmy SEAT James Muir zaprezentował samochód IBZ concept. Taki kryptonim nosi nowa rodzinna wersja modelu Ibiza. Wersja produkcyjna samochodu trafi na rynek w połowie 2010 roku. 'Ibiza już jest najpopularniejszym modelem SEAT-a, a wersja IBZ będzie stanowiła doskonałe uzupełnienie oferty modelu, umożliwiając nam lepsze wykorzystanie potencjału w rozwijającym się segmencie B' - powiedział prezes SEAT-a. Docelową grupę nabywców nowej wersji mają stanowić osoby prowadzące aktywny i sportowy tryb życia oraz młode rodziny. James Muir dodał: 'Nowa Ibiza łączy w sobie wszystkie atuty przestronnego kombi z charakterystycznym wzornictwem i elegancją nadwozia'.

Nowe modele SEAT-a w wersji ECOMOTIVE we Frankfurcie

Na najbliższym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie SEAT zaprezentuje nowe wersje ECOMOTIVE niedawno zmodernizowanych modeli Altea, Altea XL i Leon.

- Nowa Altea i Altea XL - emisja CO2 tylko 119 g/km
- Nowy Leon ECOMOTIVE z emisją CO2 obniżoną do 99 g/km
- Silnik 1.6 TDI CR 105 KM z systemem Auto Start/Stop i funkcją odzyskiwania energii

Trzy auta to najnowsze produkty skonstruowane przez hiszpańską firmę zgodnie z nową strategią produkowania pojazdów zgodnych z zasadami odpowiedzialnego korzystania z zasobów środowiska naturalnego. We wszystkich trzech samochodach zastosowano istotne ulepszenia zapewniające jeszcze bardziej oszczędną eksploatację dzięki obniżeniu zużycia paliwa i emisji szkodliwych spalin.

Po prezentacji w Niemczech nowa Altea i Altea XL w wersji ECOMOTIVE oficjalnie dołączą do rodziny ECOMOTIVE, w której są już modele Ibiza, Leon i Alhambra. To dość ekskluzywne grono, ponieważ trzy dotychczasowe wersje ECOMOTIVE należą do najbardziej ekologicznych pojazdów w swoich segmentach. Seryjna Ibiza ECOMOTIVE emituje CO2 w ilości zaledwie 98 g/km, a Leon ECOMOTIVE zaprezentowany na Salonie Motoryzacyjnym w Genewie w formie koncepcyjnej legitymuje się emisją zaledwie 99 g/km, potwierdzoną w oficjalnych testach. Przestronna i niezwykle praktyczna siedmiomiejscowa Alhambra ECOMOTIVE także osiąga imponujący wynik: 159 gramów CO2 na kilometr.

W nowych samochodach z rodziny ECOMOTIVE zastosowano najnowszy silnik 1.6 TDI CR 105 KM z filtrem cząstek stałych i nowoczesnym układem zasilania common rail. Rozwiązania te istotnie przyczyniły się do obniżenia zużycia paliwa i emisji spalin.

Gabriele Tarquini nowym liderem WTCC

Po dwóch wyścigach rozegranych w miniony weekend na niemieckim torze Oschersleben SEAT utrzymał prowadzenie w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych.

Wysiłki zespołu SEAT Sport zaowocowały trzema finiszami na podium - dwa razy udało się to Tarquiniemu i raz Rydellowi. W ten sposób SEAT utrzymał prowadzenie zarówno w klasyfikacji producentów, jak i kierowców, z tym że nowym liderem jest Gabriele Tarquini.

Różnice punktowe między wszystkimi zawodnikami walczącymi o tytuł są jednak minimalne. Taka sytuacja jest zgodna z przewidywaniami inżynierów zespołu, którzy wiedzieli, że tor w Oschersleben należy do najtrudniejszych obiektów. W klasyfikacji producentów BMW brakuje zaledwie dwóch punktów do SEAT-a, a Gabriele Tarquini ma identyczną przewagę nad drugim zawodnikiem w klasyfikacji kierowców - Augusto Farfusem. Trzeci jest Yvan Muller, który stracił kilka punktów wskutek wypadku w pierwszym wyścigu.

seat cordoba przykładowe opinie użytkowników na temat:seat :

zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety


Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


Plusy: Fajna linia - naprawde ladne auto. Mocny i ekonomiczny silnik, spory bagaznik, dobre zawieszenie Minusy: skrzynia za slaba jak na ta klase auta, slabe audio, matarialy w srodku troszke tanie


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


Super auto. W dwa lata przejechalem 83000 km i nic. W serwisie robie tylko przeglady. Spalanie w miescie 7.3 trasa 6.7. Bardzo dobre osiagi, swietne trzymanie sie drogi, niski poziom halasu silnika. 180 km/h bez zadnego problemu.


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.