Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
seat alhambra
seat altea
seat altea freetrack
seat leon
seat ibiza
seat toledo
seat arosa
seat cordoba
seat inca
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty seat ibiza
model silnik rocznik przebieg cena
1  
seat ibiza 1.4l (85KM) benzyna 2011 0 km 46 800 PLN
auto nowe, czerwony hatchback, śląskie , Częstochowa
seat ibiza 1.9l (160KM) diesel 2005 72 000 km 31 900 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce seat :

SEAT Sport umacnia prowadzenie w WTCC

Zespół SEAT Sport wyraźnie zwiększył swoje szanse na powtórzenie ubiegłorocznego sukcesu i zdobycie obydwu tytułów w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych.

W trakcie dziesiątego spotkania WTCC na włoskim torze w Imola SEAT odniósł dwa wspaniałe zwycięstwa z podwójnymi finiszami. Pierwszy wyścig wygrał Gabriele Tarquini, za którym uplasował się Yvan Muller. W drugim wyścigu obydwaj kierowcy zamienili się miejscami na mecie.

kuteczność kierowców SEAT-a, którzy w sesjach kwalifikacyjnych zapewnili sobie trzy najlepsze pozycje na starcie, pozwoliła im zwiększyć dystans do rywali na zaledwie dwa spotkania przez końcem bieżącego sezonu Mistrzostw Świata. Przewaga SEAT-a nad BMW w klasyfikacji producentów wzrosła do 21 punktów, natomiast Tarquini wyprzedza kolegę z zespołu Yvana Mullera oraz Augusto Farfusa odpowiednio o 7 i 18 punktów.

Rydellowi, Gené i Monteiro nie udało się stanąć na podium w Imola. Wszyscy trzej musieli opuścić tor po kolizji z udziałem wielu pojazdów, do której doszło na pierwszym okrążeniu pierwszego wyścigu. W drugim wyścigu Gené był piąty, Rydell - siódmy, a Monteiro ponownie musiał się wycofać.

IBZ Concept i trzy nowe modele Ecomotive

SEAT rozszerza ofertę najpopularniejszego modelu Ibiza oraz gamę wersji Ecomotive.

- Nowa rodzinna wersja Ibizy
- Premiera rynkowa wersji produkcyjnej zaplanowana na połowę 2010 roku
- Altea Ecomotive, Altea XL Ecomotive i Leon Ecomotive najbardziej ekologicznymi modelami w swoich segmentach

Na Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie prezes firmy SEAT James Muir zaprezentował samochód IBZ concept. Taki kryptonim nosi nowa rodzinna wersja modelu Ibiza. Wersja produkcyjna samochodu trafi na rynek w połowie 2010 roku. 'Ibiza już jest najpopularniejszym modelem SEAT-a, a wersja IBZ będzie stanowiła doskonałe uzupełnienie oferty modelu, umożliwiając nam lepsze wykorzystanie potencjału w rozwijającym się segmencie B' - powiedział prezes SEAT-a. Docelową grupę nabywców nowej wersji mają stanowić osoby prowadzące aktywny i sportowy tryb życia oraz młode rodziny. James Muir dodał: 'Nowa Ibiza łączy w sobie wszystkie atuty przestronnego kombi z charakterystycznym wzornictwem i elegancją nadwozia'.

Nowe modele SEAT-a w wersji ECOMOTIVE we Frankfurcie

Na najbliższym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie SEAT zaprezentuje nowe wersje ECOMOTIVE niedawno zmodernizowanych modeli Altea, Altea XL i Leon.

- Nowa Altea i Altea XL - emisja CO2 tylko 119 g/km
- Nowy Leon ECOMOTIVE z emisją CO2 obniżoną do 99 g/km
- Silnik 1.6 TDI CR 105 KM z systemem Auto Start/Stop i funkcją odzyskiwania energii

Trzy auta to najnowsze produkty skonstruowane przez hiszpańską firmę zgodnie z nową strategią produkowania pojazdów zgodnych z zasadami odpowiedzialnego korzystania z zasobów środowiska naturalnego. We wszystkich trzech samochodach zastosowano istotne ulepszenia zapewniające jeszcze bardziej oszczędną eksploatację dzięki obniżeniu zużycia paliwa i emisji szkodliwych spalin.

Po prezentacji w Niemczech nowa Altea i Altea XL w wersji ECOMOTIVE oficjalnie dołączą do rodziny ECOMOTIVE, w której są już modele Ibiza, Leon i Alhambra. To dość ekskluzywne grono, ponieważ trzy dotychczasowe wersje ECOMOTIVE należą do najbardziej ekologicznych pojazdów w swoich segmentach. Seryjna Ibiza ECOMOTIVE emituje CO2 w ilości zaledwie 98 g/km, a Leon ECOMOTIVE zaprezentowany na Salonie Motoryzacyjnym w Genewie w formie koncepcyjnej legitymuje się emisją zaledwie 99 g/km, potwierdzoną w oficjalnych testach. Przestronna i niezwykle praktyczna siedmiomiejscowa Alhambra ECOMOTIVE także osiąga imponujący wynik: 159 gramów CO2 na kilometr.

W nowych samochodach z rodziny ECOMOTIVE zastosowano najnowszy silnik 1.6 TDI CR 105 KM z filtrem cząstek stałych i nowoczesnym układem zasilania common rail. Rozwiązania te istotnie przyczyniły się do obniżenia zużycia paliwa i emisji spalin.

Gabriele Tarquini nowym liderem WTCC

Po dwóch wyścigach rozegranych w miniony weekend na niemieckim torze Oschersleben SEAT utrzymał prowadzenie w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych.

Wysiłki zespołu SEAT Sport zaowocowały trzema finiszami na podium - dwa razy udało się to Tarquiniemu i raz Rydellowi. W ten sposób SEAT utrzymał prowadzenie zarówno w klasyfikacji producentów, jak i kierowców, z tym że nowym liderem jest Gabriele Tarquini.

Różnice punktowe między wszystkimi zawodnikami walczącymi o tytuł są jednak minimalne. Taka sytuacja jest zgodna z przewidywaniami inżynierów zespołu, którzy wiedzieli, że tor w Oschersleben należy do najtrudniejszych obiektów. W klasyfikacji producentów BMW brakuje zaledwie dwóch punktów do SEAT-a, a Gabriele Tarquini ma identyczną przewagę nad drugim zawodnikiem w klasyfikacji kierowców - Augusto Farfusem. Trzeci jest Yvan Muller, który stracił kilka punktów wskutek wypadku w pierwszym wyścigu.

seat ibiza przykładowe opinie użytkowników na temat:seat :

Super auto. W dwa lata przejechalem 83000 km i nic. W serwisie robie tylko przeglady. Spalanie w miescie 7.3 trasa 6.7. Bardzo dobre osiagi, swietne trzymanie sie drogi, niski poziom halasu silnika. 180 km/h bez zadnego problemu.


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony


Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne


Moze nawet lepiej niz dobrze, ale trzeba byc obiektywnym. Problemy raczej drobne. Samochod ma jeszcze jedna ogromna zalete. Z zewnatrz wyglada na raczej nieduzy. Wewnatrz tego miejsca jest naprawde sporo. Podejrzewam tu jakis trick z geometria bryly.


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Auto o nietuzunkowym ksztalcie, mimo juz 5 lat na rynku, linia nadwozia dalej mnie zachwyca:) silnik bardzo przyjemnie pracuje, ma niewielki apetyt na spalanie i jedoczesnie potrafi z siebie wykrzesac sporo mocy:) swietna ergonomia (dla kierowcy)


Musimy wiedziec do czego bedzie nam służył.Samochodem tym jezdzi kobieta i ja uwazam ze doskonale nadaje sie do codziennych dojazdów do pracy plus jakies zakupy.Taki fajny mały samochodzik za niewielkie pieniadze.