Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
seat alhambra
seat altea
seat altea freetrack
seat arosa
seat cordoba
seat ibiza
seat inca
seat leon
seat toledo
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki seat Region - wrocław
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce seat :

SEAT Sport umacnia prowadzenie w WTCC

Zespół SEAT Sport wyraźnie zwiększył swoje szanse na powtórzenie ubiegłorocznego sukcesu i zdobycie obydwu tytułów w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych.

W trakcie dziesiątego spotkania WTCC na włoskim torze w Imola SEAT odniósł dwa wspaniałe zwycięstwa z podwójnymi finiszami. Pierwszy wyścig wygrał Gabriele Tarquini, za którym uplasował się Yvan Muller. W drugim wyścigu obydwaj kierowcy zamienili się miejscami na mecie.

kuteczność kierowców SEAT-a, którzy w sesjach kwalifikacyjnych zapewnili sobie trzy najlepsze pozycje na starcie, pozwoliła im zwiększyć dystans do rywali na zaledwie dwa spotkania przez końcem bieżącego sezonu Mistrzostw Świata. Przewaga SEAT-a nad BMW w klasyfikacji producentów wzrosła do 21 punktów, natomiast Tarquini wyprzedza kolegę z zespołu Yvana Mullera oraz Augusto Farfusa odpowiednio o 7 i 18 punktów.

Rydellowi, Gené i Monteiro nie udało się stanąć na podium w Imola. Wszyscy trzej musieli opuścić tor po kolizji z udziałem wielu pojazdów, do której doszło na pierwszym okrążeniu pierwszego wyścigu. W drugim wyścigu Gené był piąty, Rydell - siódmy, a Monteiro ponownie musiał się wycofać.

IBZ Concept i trzy nowe modele Ecomotive

SEAT rozszerza ofertę najpopularniejszego modelu Ibiza oraz gamę wersji Ecomotive.

- Nowa rodzinna wersja Ibizy
- Premiera rynkowa wersji produkcyjnej zaplanowana na połowę 2010 roku
- Altea Ecomotive, Altea XL Ecomotive i Leon Ecomotive najbardziej ekologicznymi modelami w swoich segmentach

Na Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie prezes firmy SEAT James Muir zaprezentował samochód IBZ concept. Taki kryptonim nosi nowa rodzinna wersja modelu Ibiza. Wersja produkcyjna samochodu trafi na rynek w połowie 2010 roku. 'Ibiza już jest najpopularniejszym modelem SEAT-a, a wersja IBZ będzie stanowiła doskonałe uzupełnienie oferty modelu, umożliwiając nam lepsze wykorzystanie potencjału w rozwijającym się segmencie B' - powiedział prezes SEAT-a. Docelową grupę nabywców nowej wersji mają stanowić osoby prowadzące aktywny i sportowy tryb życia oraz młode rodziny. James Muir dodał: 'Nowa Ibiza łączy w sobie wszystkie atuty przestronnego kombi z charakterystycznym wzornictwem i elegancją nadwozia'.

Nowe modele SEAT-a w wersji ECOMOTIVE we Frankfurcie

Na najbliższym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie SEAT zaprezentuje nowe wersje ECOMOTIVE niedawno zmodernizowanych modeli Altea, Altea XL i Leon.

- Nowa Altea i Altea XL - emisja CO2 tylko 119 g/km
- Nowy Leon ECOMOTIVE z emisją CO2 obniżoną do 99 g/km
- Silnik 1.6 TDI CR 105 KM z systemem Auto Start/Stop i funkcją odzyskiwania energii

Trzy auta to najnowsze produkty skonstruowane przez hiszpańską firmę zgodnie z nową strategią produkowania pojazdów zgodnych z zasadami odpowiedzialnego korzystania z zasobów środowiska naturalnego. We wszystkich trzech samochodach zastosowano istotne ulepszenia zapewniające jeszcze bardziej oszczędną eksploatację dzięki obniżeniu zużycia paliwa i emisji szkodliwych spalin.

Po prezentacji w Niemczech nowa Altea i Altea XL w wersji ECOMOTIVE oficjalnie dołączą do rodziny ECOMOTIVE, w której są już modele Ibiza, Leon i Alhambra. To dość ekskluzywne grono, ponieważ trzy dotychczasowe wersje ECOMOTIVE należą do najbardziej ekologicznych pojazdów w swoich segmentach. Seryjna Ibiza ECOMOTIVE emituje CO2 w ilości zaledwie 98 g/km, a Leon ECOMOTIVE zaprezentowany na Salonie Motoryzacyjnym w Genewie w formie koncepcyjnej legitymuje się emisją zaledwie 99 g/km, potwierdzoną w oficjalnych testach. Przestronna i niezwykle praktyczna siedmiomiejscowa Alhambra ECOMOTIVE także osiąga imponujący wynik: 159 gramów CO2 na kilometr.

W nowych samochodach z rodziny ECOMOTIVE zastosowano najnowszy silnik 1.6 TDI CR 105 KM z filtrem cząstek stałych i nowoczesnym układem zasilania common rail. Rozwiązania te istotnie przyczyniły się do obniżenia zużycia paliwa i emisji spalin.

seat przykładowe opinie użytkowników na temat:seat :

jeśli szukasz komfortowego, dynamicznego i oszczędnego auta w przystępnej cenie to polecam jak najbardziej, pod tym względem da się lubić, troche lepiej mogło by być z bezawaryjnością ale pokażcie mi coś co się dziś nie psuje


Dość duży samochód. Nie jest rewelacyjny; ani to osobówka ani Van. Dziwny pojazd. Dużo pali, bierze olej, trudno jechać z dużą prędkością - przy 150 km/h nie mogę wytrzymać widząc obroty silnika i aktualne spalanie! Mam dziurę w kolektorze(?)


Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.


Mam to auto od 1999r. Jakieś 15 tys. i poszedł przepływomierz, potem zaczeły sie problemy z zawieszeniem łaczniki na wahaczach gumy, auto miało ok 30 tyś. Pózniej mialem klopoty z licznikiem i predkosciomirzem wymienili mi go na nowy. po 2 latach zaczelo sie od nowa


Ogolnie nie polecam, chyba ze ktos ma duzo zbednej gotowki na naprawy. Jest to moje pierwsze i ostatnie francuskie auto. Od pewnego czasu staram sie tym autem nie jezdzic w dluzsze trasy bo nigdy nie wiadomo co cie czeka! A oto co sie juz zdazylo popsuc


bardzo przyjemne auto zwlaszcza w wydaniu moim, czyli full wypas ze skora; wystarczy raz miec pasazerke i juz nie chce wysiac; dobre naglosnienie (jvc + 6glosnikow), uwielbiam dlugie trasy po dobrych drogach, nie musi to byc autobahna.. polecam wszystkim


Ładna, komfortowa limuzyna dobra w długie autostradowe trasy, z dużym zapasem mocy. Niestety klaustrofobiczna w środku i ma się niemalże poczucie, że jedzie się czołgiem (co ma także zalety ;-) Nie kupiłbym ponownie ale też nie żałuję wydanych pieniędzy