Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
smart forfour
smart fortwo
smart roadster
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki smart
model silnik rocznik przebieg cena
1  
smart roadster 0.7l (82KM) benzyna 2004 0 km 29 000 PLN
auto używane, granatowy inny, podlaskie , Białystok
smart fortwo 1.0l (61KM) benzyna 2011 0 km 37 270 PLN
auto nowe, bialy hatchback, zachodniopomorskie , Szczecin

Najnowsze artykuly o marce smart :

Elektryczne smarty wchodzą do produkcji

Od połowy listopada 2009 we francuskim Hambach nowe smarty fortwo electric drive zaczną zjeżdżać z taśmy produkcyjnej.

W przeciwieństwie do poprzednika elektrycznie napędzany smart fortwo drugiej generacji jest wyposażony w innowacyjny akumulator litowo-jonowy o wysokiej sprawności. Aby nie zabierał miejsca, umieszczono go między osiami i dzięki temu ilość wolnego miejsca w inteligentnym dwuosobowym samochodzie została w pełni zachowana. Z tyłu pracuje silnik elektryczny o mocy 30 kW, generujący moment obrotowy 120 niutonometrów, dostępny od razu przy starcie, co zapewnia dobre przyspieszenie i dużą elastyczność podczas jazdy. smarta fortwo electric drive można ładować ze zwykłego, domowego gniazdka elektrycznego. Pełne naładowanie akumulatora to w Niemczech koszt około dwóch euro, co wystarcza na pokonanie około 135 kilometrów, czyli dystansu całkowicie satysfakcjonującego w ruchu miejskim. W efekcie smart z czystym napędem elektrycznym staje się sensowną alternatywą, jeśli chodzi o mobilność w przestrzeni miejskiej. Początkowo nowy smart fortwo electric drive będzie przekazywany w Berlinie i innych metropoliach europejskich oraz w USA w leasing; w tej fazie klienci poddadzą ekologicznego trendsettera intensywnym testom praktycznym w twardych warunkach codziennej eksploatacji. Od 2012 roku samochód będzie dostępny dla wszystkich zainteresowanych.

Ponad dziesięć lat temu do kołyski smarta fortwo włożono zasady ochrony środowiska naturalnego i nowoczesną funkcjonalność. Od tego czasu innowacyjna koncepcja łączy zorientowane przyszłościowo technologie z indywidualną, miejską mobilnością. Ekstremalnie kompaktowy samochód, mierzący niewiele ponad dwa i pół metra można zaparkować również poprzecznie w małej luce przy krawężniku. Nie zabierający wiele miejsca, dwuosobowy pojazd charakteryzuje się obecnie najniższym zużyciem paliwa i komfortowo, bezpiecznie a przy tym ekologicznie dowozi swoich pasażerów do celu. Ponadto dzięki świeżemu, młodzieńczo-nowoczesnemu, ale przy tym wysmakowanemu designowi stał się samochodową ikoną lifestylu, udowadniającą, że mobilność, odpowiedzialność i radość życia nie muszą się wykluczać. W ten sposób smart fortwo stał się założycielem własnej klasy samochodów.

Więcej mocy dla championa niskiej emisji CO2

smart fortwo cdi wchodzi w rok modelowy 2010 ze znacznie większą mocą. Jest przy tym jednak tak samo oszczędny i ekologiczny, jak do tej pory. Jego nowoczesny, trzycylindrowy silnik wysokoprężny dysponuje teraz o 21 procent większą mocą i generuje maksymalny moment obrotow

Taki trening siłowy wyraźnie uskrzydlił temperament kultowego dwumiejscowca, nie naruszając przy tym przykładowo niskiego spalania. Tak jak dotychczas smart zadowala się 3,4 litra oleju napędowego na 100 kilometrów (wg NEFZ), a wskaźnik emisji CO2 – 88 g/km – potwierdza jego prymat jako mistrza niskiej emisji dwutlenku węgla. Ponadto od roku modelowego 2010 wszystkie warianty smart fortwo, łącznie z wersjami BRABUS, spełniają surowe wartości graniczne emisji spalin, określone przez normę EU 5.

smart fortwo ma na całym świecie status kultowego samochodu, idealnie pasującego do naszych czasów. Dzięki jedynej w swoim rodzaju koncepcji wymaga bezkonkurencyjnie mało miejsca w ruchu drogowym i przy parkowaniu. Wykazuje się przy tym niskim zużyciem paliwa i minimalną emisją dwutlenku węgla, w unikalny sposób łącząc mobilność, ekologię i radość życia. W roku modelowym 2010 smart konsekwentnie kontynuuje taką filozofię, dzięki czemu fortwo będzie od teraz jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska i atrakcyjniejszy w prowadzeniu.

Smart Fortwo 2010 - więcej mocy, niższe spalanie

Smart zaprezentował model Fortwo, który w wersji na rok 2010 jest mocniejszy i bardziej oszczędny.

Model z 3-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym cdi produkuje teraz 54 KM mocy (o 21 procent więcej, niż wcześniej) oraz 130 Nm maksymalnego momentu obrotowego (o 18 procent więcej, niż poprzednio). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 16,8 sekundy przy utrzymaniu średniego spalania na poziomie zaledwie 3,4 litra/100 km oraz emisji CO2 równej 88 g/km.

smart przykładowe opinie użytkowników na temat:smart :

Bardzo przyjemny samochód, zakakująco dobrze wykończony. Raczej dla mniej sportowo nastawionych kierowców - silnik jak najbardziej, ale \"skętność\" raczej limuzyny niż gokarta. Troszkę więcej miejsca z tyłu i byłaby pełna piątka, a tak 4.5.


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Zaraz po kupnie pojawil sie pisk pompy wodnej. W serwisie stwierdzili, ze to wadliwa pompa.


Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.


Auto naprawde godne polecnia. Prezycja układu kierowniczego w połączniu z silnikiem benzowym o takiej mocy jest naprawde imponujaca. Tym autem az chce sie jezdzic wiecej i wiecej. Jedyne co boli to uciekajace przez rure wydechowa złotówki ale raczej


Mam to auto od 1999r. Jakieś 15 tys. i poszedł przepływomierz, potem zaczeły sie problemy z zawieszeniem łaczniki na wahaczach gumy, auto miało ok 30 tyś. Pózniej mialem klopoty z licznikiem i predkosciomirzem wymienili mi go na nowy. po 2 latach zaczelo sie od nowa


Mam taką usterkę.Wskaznik temp.płynu chłodzącego wachluje sobie w czasie jazdy od 90 do 70 stopni.W serwisie po wymianie wskazników i sprawdzeniu układu chłodzącego wciąż to samo.Drapali sie po głowie i napisali pismo do siedziby firmy co z tym zrobić


Zobacz moto info dla panów.