Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
smart fortwo
smart forfour
smart roadster
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty smart forfour
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce smart :

Elektryczne smarty wchodzą do produkcji

Od połowy listopada 2009 we francuskim Hambach nowe smarty fortwo electric drive zaczną zjeżdżać z taśmy produkcyjnej.

W przeciwieństwie do poprzednika elektrycznie napędzany smart fortwo drugiej generacji jest wyposażony w innowacyjny akumulator litowo-jonowy o wysokiej sprawności. Aby nie zabierał miejsca, umieszczono go między osiami i dzięki temu ilość wolnego miejsca w inteligentnym dwuosobowym samochodzie została w pełni zachowana. Z tyłu pracuje silnik elektryczny o mocy 30 kW, generujący moment obrotowy 120 niutonometrów, dostępny od razu przy starcie, co zapewnia dobre przyspieszenie i dużą elastyczność podczas jazdy. smarta fortwo electric drive można ładować ze zwykłego, domowego gniazdka elektrycznego. Pełne naładowanie akumulatora to w Niemczech koszt około dwóch euro, co wystarcza na pokonanie około 135 kilometrów, czyli dystansu całkowicie satysfakcjonującego w ruchu miejskim. W efekcie smart z czystym napędem elektrycznym staje się sensowną alternatywą, jeśli chodzi o mobilność w przestrzeni miejskiej. Początkowo nowy smart fortwo electric drive będzie przekazywany w Berlinie i innych metropoliach europejskich oraz w USA w leasing; w tej fazie klienci poddadzą ekologicznego trendsettera intensywnym testom praktycznym w twardych warunkach codziennej eksploatacji. Od 2012 roku samochód będzie dostępny dla wszystkich zainteresowanych.

Ponad dziesięć lat temu do kołyski smarta fortwo włożono zasady ochrony środowiska naturalnego i nowoczesną funkcjonalność. Od tego czasu innowacyjna koncepcja łączy zorientowane przyszłościowo technologie z indywidualną, miejską mobilnością. Ekstremalnie kompaktowy samochód, mierzący niewiele ponad dwa i pół metra można zaparkować również poprzecznie w małej luce przy krawężniku. Nie zabierający wiele miejsca, dwuosobowy pojazd charakteryzuje się obecnie najniższym zużyciem paliwa i komfortowo, bezpiecznie a przy tym ekologicznie dowozi swoich pasażerów do celu. Ponadto dzięki świeżemu, młodzieńczo-nowoczesnemu, ale przy tym wysmakowanemu designowi stał się samochodową ikoną lifestylu, udowadniającą, że mobilność, odpowiedzialność i radość życia nie muszą się wykluczać. W ten sposób smart fortwo stał się założycielem własnej klasy samochodów.

Więcej mocy dla championa niskiej emisji CO2

smart fortwo cdi wchodzi w rok modelowy 2010 ze znacznie większą mocą. Jest przy tym jednak tak samo oszczędny i ekologiczny, jak do tej pory. Jego nowoczesny, trzycylindrowy silnik wysokoprężny dysponuje teraz o 21 procent większą mocą i generuje maksymalny moment obrotow

Taki trening siłowy wyraźnie uskrzydlił temperament kultowego dwumiejscowca, nie naruszając przy tym przykładowo niskiego spalania. Tak jak dotychczas smart zadowala się 3,4 litra oleju napędowego na 100 kilometrów (wg NEFZ), a wskaźnik emisji CO2 – 88 g/km – potwierdza jego prymat jako mistrza niskiej emisji dwutlenku węgla. Ponadto od roku modelowego 2010 wszystkie warianty smart fortwo, łącznie z wersjami BRABUS, spełniają surowe wartości graniczne emisji spalin, określone przez normę EU 5.

smart fortwo ma na całym świecie status kultowego samochodu, idealnie pasującego do naszych czasów. Dzięki jedynej w swoim rodzaju koncepcji wymaga bezkonkurencyjnie mało miejsca w ruchu drogowym i przy parkowaniu. Wykazuje się przy tym niskim zużyciem paliwa i minimalną emisją dwutlenku węgla, w unikalny sposób łącząc mobilność, ekologię i radość życia. W roku modelowym 2010 smart konsekwentnie kontynuuje taką filozofię, dzięki czemu fortwo będzie od teraz jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska i atrakcyjniejszy w prowadzeniu.

Smart Fortwo 2010 - więcej mocy, niższe spalanie

Smart zaprezentował model Fortwo, który w wersji na rok 2010 jest mocniejszy i bardziej oszczędny.

Model z 3-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym cdi produkuje teraz 54 KM mocy (o 21 procent więcej, niż wcześniej) oraz 130 Nm maksymalnego momentu obrotowego (o 18 procent więcej, niż poprzednio). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 16,8 sekundy przy utrzymaniu średniego spalania na poziomie zaledwie 3,4 litra/100 km oraz emisji CO2 równej 88 g/km.

smart forfour przykładowe opinie użytkowników na temat:smart :

Wygląd silnik, zawieszenie - super. Wykonanie wnętrza - no cóż tutaj myśle że w chinach zrobili by to lepiej. Po 3 tyś odpadły pierwsze plastiki, niespasowane odcienie plastików, nierówne szczeliny itd.


Brak klimatyzacji strefowej i komfortowego jasnego wnetrza nie powoduje dyskomfortu jazdy choc moglo by zwiekszyc przyjemnosc prowadzenia.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu


Przejechalem zaledwie 18tys. km (glownie w miescie). Spalanie zima w korkach miejskich to 9 l.Nie mialem jeszcze zadnej usterki. Stwierdzilem natomiast znaczny stopien korozji ukladu wydechowego, co juz wiosna bedzie grozic duzymi kosztami wymiany. To nie powinno sie zdarzac !


Samochód nowy. Baz awarii i usterek. Prowadzi się doskonale. Komfort i wyciszenie na bardzo wysokim poziomie. Pali poniżej przewidywań producenta


PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ . BARDZO PIĘKNE AUTO , KTÓRE NIESTETY JEST BARDZO KIEPSKIE PRZY BLIŻSZYM POZNANIU , WOŁOWATE , SZTYWNE ,NIEWYGODNE MAŁO MIEJSCA DLA PASAŻERÓW I B.MAŁY BAGAŻNIK , PONADTO Z USTERKAMI KTÓRYCH SERWIS NIE ZAMIERZA USUNĄĆ


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul