Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
smart fortwo
smart forfour
smart roadster
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty smart fortwo
model silnik rocznik przebieg cena
1  
smart fortwo 1.0l (61KM) benzyna 2011 0 km 37 270 PLN
auto nowe, bialy hatchback, zachodniopomorskie , Szczecin

Najnowsze artykuly o marce smart :

Elektryczne smarty wchodzą do produkcji

Od połowy listopada 2009 we francuskim Hambach nowe smarty fortwo electric drive zaczną zjeżdżać z taśmy produkcyjnej.

W przeciwieństwie do poprzednika elektrycznie napędzany smart fortwo drugiej generacji jest wyposażony w innowacyjny akumulator litowo-jonowy o wysokiej sprawności. Aby nie zabierał miejsca, umieszczono go między osiami i dzięki temu ilość wolnego miejsca w inteligentnym dwuosobowym samochodzie została w pełni zachowana. Z tyłu pracuje silnik elektryczny o mocy 30 kW, generujący moment obrotowy 120 niutonometrów, dostępny od razu przy starcie, co zapewnia dobre przyspieszenie i dużą elastyczność podczas jazdy. smarta fortwo electric drive można ładować ze zwykłego, domowego gniazdka elektrycznego. Pełne naładowanie akumulatora to w Niemczech koszt około dwóch euro, co wystarcza na pokonanie około 135 kilometrów, czyli dystansu całkowicie satysfakcjonującego w ruchu miejskim. W efekcie smart z czystym napędem elektrycznym staje się sensowną alternatywą, jeśli chodzi o mobilność w przestrzeni miejskiej. Początkowo nowy smart fortwo electric drive będzie przekazywany w Berlinie i innych metropoliach europejskich oraz w USA w leasing; w tej fazie klienci poddadzą ekologicznego trendsettera intensywnym testom praktycznym w twardych warunkach codziennej eksploatacji. Od 2012 roku samochód będzie dostępny dla wszystkich zainteresowanych.

Ponad dziesięć lat temu do kołyski smarta fortwo włożono zasady ochrony środowiska naturalnego i nowoczesną funkcjonalność. Od tego czasu innowacyjna koncepcja łączy zorientowane przyszłościowo technologie z indywidualną, miejską mobilnością. Ekstremalnie kompaktowy samochód, mierzący niewiele ponad dwa i pół metra można zaparkować również poprzecznie w małej luce przy krawężniku. Nie zabierający wiele miejsca, dwuosobowy pojazd charakteryzuje się obecnie najniższym zużyciem paliwa i komfortowo, bezpiecznie a przy tym ekologicznie dowozi swoich pasażerów do celu. Ponadto dzięki świeżemu, młodzieńczo-nowoczesnemu, ale przy tym wysmakowanemu designowi stał się samochodową ikoną lifestylu, udowadniającą, że mobilność, odpowiedzialność i radość życia nie muszą się wykluczać. W ten sposób smart fortwo stał się założycielem własnej klasy samochodów.

Więcej mocy dla championa niskiej emisji CO2

smart fortwo cdi wchodzi w rok modelowy 2010 ze znacznie większą mocą. Jest przy tym jednak tak samo oszczędny i ekologiczny, jak do tej pory. Jego nowoczesny, trzycylindrowy silnik wysokoprężny dysponuje teraz o 21 procent większą mocą i generuje maksymalny moment obrotow

Taki trening siłowy wyraźnie uskrzydlił temperament kultowego dwumiejscowca, nie naruszając przy tym przykładowo niskiego spalania. Tak jak dotychczas smart zadowala się 3,4 litra oleju napędowego na 100 kilometrów (wg NEFZ), a wskaźnik emisji CO2 – 88 g/km – potwierdza jego prymat jako mistrza niskiej emisji dwutlenku węgla. Ponadto od roku modelowego 2010 wszystkie warianty smart fortwo, łącznie z wersjami BRABUS, spełniają surowe wartości graniczne emisji spalin, określone przez normę EU 5.

smart fortwo ma na całym świecie status kultowego samochodu, idealnie pasującego do naszych czasów. Dzięki jedynej w swoim rodzaju koncepcji wymaga bezkonkurencyjnie mało miejsca w ruchu drogowym i przy parkowaniu. Wykazuje się przy tym niskim zużyciem paliwa i minimalną emisją dwutlenku węgla, w unikalny sposób łącząc mobilność, ekologię i radość życia. W roku modelowym 2010 smart konsekwentnie kontynuuje taką filozofię, dzięki czemu fortwo będzie od teraz jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska i atrakcyjniejszy w prowadzeniu.

Smart Fortwo 2010 - więcej mocy, niższe spalanie

Smart zaprezentował model Fortwo, który w wersji na rok 2010 jest mocniejszy i bardziej oszczędny.

Model z 3-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym cdi produkuje teraz 54 KM mocy (o 21 procent więcej, niż wcześniej) oraz 130 Nm maksymalnego momentu obrotowego (o 18 procent więcej, niż poprzednio). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 16,8 sekundy przy utrzymaniu średniego spalania na poziomie zaledwie 3,4 litra/100 km oraz emisji CO2 równej 88 g/km.

smart fortwo przykładowe opinie użytkowników na temat:smart :

Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Jestem bardzo zadowolony. Dobrze trzyma się w zakrętach. Super skrzynia. Dokładna nawigacja. Spalanie adekwatne do masy, nie odstrasza. Piękna linia nadwozia. W samochodzie czuć klasę wyżej. W środku bardzo ładnie i intuicyjnie nawet z nocy bez problemu.


Oceniam go pozytywnie za komfort, precyzje prowadzenia ( zakrety ) co daje poczucie bezpieczenstwa, ekonomie silnika ( srednio 6.2 )oraz funkcjonalnosc ( schowki, bagaznik ).Stwierdzam ze jest to dojrzala konstrukcja klasy sredniej nizszej, co nie znaczy,ze nie moze byc usterkowa( wymieniono mi podkladki pod pedalami - stuki).


Auto na pewno nie dla wszystkich - jeżeli ktoś traktuje samochód tylko jako niezawodny środek lokomocji z A do B to niepoleca! Jeżeli któś ma za to trochę benzyny we krwi i nie jest ślepo zapatrzony w pancerwageny i temu podobne - szczerze polecam


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Kto moze mi pomoc?Skusilem sie na ten model i tragedia.Auto przy zapalaniu klekocze jak woz drabiniasty i gasnie.Trzy razy wozilem do serwisu i nic nie moga zdiagnozowac, bo u nich zapala za kazdym razem.Wstyd ruszac z parkingu