Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
ssangyong actyon
ssangyong kyron
ssangyong rexton
ssangyong rodius
ssangyong korando
ssangyong musso
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty ssangyong musso
model silnik rocznik przebieg cena
1  
ssangyong musso 2.9l (120KM) diesel 2006 61 000 km 33 000 PLN
auto używane, srebrny met. inny, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce ssangyong :

SsangYong Concept XUV 1

Jedną z atrakcji Salonu Samochodowego we Frankfurcie będzie prezentacja koncepcyjnego kompaktowego crossovera marki SsangYong o nazwie Concept XUV 1.

Samochód wyróżnia się dużymi szklanymi powierzchniami i łagodnie zaokrąglonymi liniami nadwozia i jest określany przez projektantów mianem 'użytkowego crossovera” (CUV – Crossover Utility Vehicle).

Wewnątrz zastosowano nowy układ foteli 1+1+2 lub 1+3, który podkreśla elastyczność najnowszej platformy technologicznej SsangYonga.

Kabinę pasażerską zdominowały najnowsze technologie, co znalazło odzwierciedlenie w nazwie pojazdu Concept XUV 1, czyli Excellent User Interface Vehicle 1 ('pojazd z doskonałym interfejsem użytkownika”). Wszystkimi istotnymi funkcjami w kabinie można sterować za pomocą urządzeń mobilnych i elektronicznych.

Pod względem rozmiarów Concept XUV 1 jest porównywalny z kompaktowymi modelami z segmentu B, w którym od pewnego czasu pojawia się coraz więcej crossoverów. Wysoka pozycja za kierownicą, poczucie jazdy samochodem równie masywnym co duży SUV oraz niskie koszty eksploatacji to atuty małych crossoverów, które wydają się być idealnym rozwiązaniem dla współczesnego kierowcy.

SsangYong powraca na polski rynek

Po trudnym okresie w swojej historii, dzięki wysiłkom koreańskiego rządu i koreańskich banków, oraz oświadczeniu o wypracowanym porozumieniu z indyjską grupą kapitałową Mahindra&Mahindra, koreańska marka wraca w pełni sił na rynek europejski.

Firma SsangYong przed końcem roku rozpocznie sprzedaż nowego, kompaktowego SUV’a Korando. Marka będzie reprezentowana w Polsce przez nowego importera - SsangYong Motors Polska - filię belgijskiej Grupy Alcopa, która to Grupa jest także importerem ISUZU D-Max w Polsce.

Oprócz Polski, Alcopa będzie prowadzić dystrybucję marki SsangYong w Niemczech, Belgii, Luksemburgu, oraz Holandii, jak również kontynuować działania dystrybucyjne w Szwajcarii, rozpoczęte w 2004 roku.

Grupa Alcopa
Grupa Alcopa to firma rodzinna posiadająca ugruntowaną pozycję jako dystrybutor pojazdów na rynku krajów Beneluxu. Firma została stworzona w 1937 roku przez Alberta Moorkensa. Na początku zajmowała się produkcją i dystrybucją motocykli. W chwili obecnej Alcopa opiera swoją działalność biznesową na czterech filarach: Alcadis – dystrybucja samochodów, Moteo – dystrybucja dwuśladów, EOL dystrybucja mebli biurowych oraz AlcopaImmo – zarządzanie nieruchomościami. Obecnie Alcopa zatrudnia ponad 1 600 osób, pracujących w kilku międzynarodowych przedsięwzięciach zarówno na poziomie importera, jak i sprzedaży detalicznej samochodów. W 2009 roku roczny obrót Grupy wyniósł ponad 1 miliard euro. Obecnie, Alcopa jest importerem marki Hyundai w Belgii, Luksemburgu i Szwajcarii, Suzuki w Belgii i Luksemburgu oraz Isuzu w krajach Beneluksu oraz Polsce. Alcopa sprzedaje ponad 40 000 nowych samochodów rocznie.

Jacek Witkowski, Dyrektor Generalny operacji Alcopy w Polsce: 'Mamy wielkie zaufanie do marki SsangYong. Zarząd tej firmy składa się z ludzi bardzo doświadczonych, o szerokiej wiedzy w zakresie dystrybucji samochodów na skalę międzynarodową. Planowana współpraca z firmą Mahindra&Mahindra otwiera szerokie perspektywy rozwoju oraz tworzenia nowych samochodów. Alcopa posiada szeroką wiedzę w dziedzinie importu oraz sprzedaży detalicznej wielu różnych marek, co zapewnia solidny fundament dla działań w Polsce. W chwili obecnej prowadzimy intensywne prace mające na celu rozpoczęcie dystrybucji w Polsce. Rozwój sieci dealerskiej w pierwszym okresie skupimy na dotychczasowych dealerach SsangYong, ale szukamy także innych firm z branży samochodowej, które pomogą nam dalej rozwijać tę markę w Polsce.'

ssangyong musso przykładowe opinie użytkowników na temat:ssangyong :

Auto wygodne, oszczędne z doskonałymi reflektorami bixenonowymi AFL. Warto dopłacić za Audio Infinity sound - gra fantastycznie. Dużo drobnych, uciążliwych usterek psuje radość z jazdy.


Ładna, komfortowa limuzyna dobra w długie autostradowe trasy, z dużym zapasem mocy. Niestety klaustrofobiczna w środku i ma się niemalże poczucie, że jedzie się czołgiem (co ma także zalety ;-) Nie kupiłbym ponownie ale też nie żałuję wydanych pieniędzy


est to autko w sam raz dla 4-osobowej rodzinki, jednocześnie gdyby tatuś chcial wyskoczyć się pościgać ;) silnik dysponuje dużym zapasem mocy i nie będzie odstawał od kolegów w bmw czy hondzie!! Jednym słowem....ciężko ją określić, ma temperament


Oceniam go pozytywnie za komfort, precyzje prowadzenia ( zakrety ) co daje poczucie bezpieczenstwa, ekonomie silnika ( srednio 6.2 )oraz funkcjonalnosc ( schowki, bagaznik ).Stwierdzam ze jest to dojrzala konstrukcja klasy sredniej nizszej, co nie znaczy,ze nie moze byc usterkowa( wymieniono mi podkladki pod pedalami - stuki).


o moje 2 auto, jeżdze głównie po mieście, tutaj samochodzik sprawuje sie niemal doskonale. W trasie brakuje mocy i trzeba sie starać jakos to nadrobic. Silniczek czasem nawet zaskakuje (poztytwnie) swymi osiagami (MAX 180!!!). Autko jest starsznie sympatyczne...


Uwazam ze jet to auto dla osoby ktora za nie wielkie pieniadze chce znalezc kompromis miedzy komfortem jazdy a sportowymi osiagami. Jesli trafimy na zadbany egzemplarz i bedziemy dbali o nia to z pewnoscia odwdzieczy nam sie podczas jazdy.


Ogólnie wart polecenia, jak się ktoś najeździł "osobówkami" jak ja to ma wreszcie coś innego. Polubiłem te przestrzeń wokół siebie i widoczność przed siebie. I jest mi wygodnie, może trochę krótkie siedzisko i drętwieje prawa noga...