Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
ssangyong actyon
ssangyong kyron
ssangyong rexton
ssangyong rodius
ssangyong korando
ssangyong musso
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty ssangyong rexton
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce ssangyong :

SsangYong Concept XUV 1

Jedną z atrakcji Salonu Samochodowego we Frankfurcie będzie prezentacja koncepcyjnego kompaktowego crossovera marki SsangYong o nazwie Concept XUV 1.

Samochód wyróżnia się dużymi szklanymi powierzchniami i łagodnie zaokrąglonymi liniami nadwozia i jest określany przez projektantów mianem 'użytkowego crossovera” (CUV – Crossover Utility Vehicle).

Wewnątrz zastosowano nowy układ foteli 1+1+2 lub 1+3, który podkreśla elastyczność najnowszej platformy technologicznej SsangYonga.

Kabinę pasażerską zdominowały najnowsze technologie, co znalazło odzwierciedlenie w nazwie pojazdu Concept XUV 1, czyli Excellent User Interface Vehicle 1 ('pojazd z doskonałym interfejsem użytkownika”). Wszystkimi istotnymi funkcjami w kabinie można sterować za pomocą urządzeń mobilnych i elektronicznych.

Pod względem rozmiarów Concept XUV 1 jest porównywalny z kompaktowymi modelami z segmentu B, w którym od pewnego czasu pojawia się coraz więcej crossoverów. Wysoka pozycja za kierownicą, poczucie jazdy samochodem równie masywnym co duży SUV oraz niskie koszty eksploatacji to atuty małych crossoverów, które wydają się być idealnym rozwiązaniem dla współczesnego kierowcy.

SsangYong powraca na polski rynek

Po trudnym okresie w swojej historii, dzięki wysiłkom koreańskiego rządu i koreańskich banków, oraz oświadczeniu o wypracowanym porozumieniu z indyjską grupą kapitałową Mahindra&Mahindra, koreańska marka wraca w pełni sił na rynek europejski.

Firma SsangYong przed końcem roku rozpocznie sprzedaż nowego, kompaktowego SUV’a Korando. Marka będzie reprezentowana w Polsce przez nowego importera - SsangYong Motors Polska - filię belgijskiej Grupy Alcopa, która to Grupa jest także importerem ISUZU D-Max w Polsce.

Oprócz Polski, Alcopa będzie prowadzić dystrybucję marki SsangYong w Niemczech, Belgii, Luksemburgu, oraz Holandii, jak również kontynuować działania dystrybucyjne w Szwajcarii, rozpoczęte w 2004 roku.

Grupa Alcopa
Grupa Alcopa to firma rodzinna posiadająca ugruntowaną pozycję jako dystrybutor pojazdów na rynku krajów Beneluxu. Firma została stworzona w 1937 roku przez Alberta Moorkensa. Na początku zajmowała się produkcją i dystrybucją motocykli. W chwili obecnej Alcopa opiera swoją działalność biznesową na czterech filarach: Alcadis – dystrybucja samochodów, Moteo – dystrybucja dwuśladów, EOL dystrybucja mebli biurowych oraz AlcopaImmo – zarządzanie nieruchomościami. Obecnie Alcopa zatrudnia ponad 1 600 osób, pracujących w kilku międzynarodowych przedsięwzięciach zarówno na poziomie importera, jak i sprzedaży detalicznej samochodów. W 2009 roku roczny obrót Grupy wyniósł ponad 1 miliard euro. Obecnie, Alcopa jest importerem marki Hyundai w Belgii, Luksemburgu i Szwajcarii, Suzuki w Belgii i Luksemburgu oraz Isuzu w krajach Beneluksu oraz Polsce. Alcopa sprzedaje ponad 40 000 nowych samochodów rocznie.

Jacek Witkowski, Dyrektor Generalny operacji Alcopy w Polsce: 'Mamy wielkie zaufanie do marki SsangYong. Zarząd tej firmy składa się z ludzi bardzo doświadczonych, o szerokiej wiedzy w zakresie dystrybucji samochodów na skalę międzynarodową. Planowana współpraca z firmą Mahindra&Mahindra otwiera szerokie perspektywy rozwoju oraz tworzenia nowych samochodów. Alcopa posiada szeroką wiedzę w dziedzinie importu oraz sprzedaży detalicznej wielu różnych marek, co zapewnia solidny fundament dla działań w Polsce. W chwili obecnej prowadzimy intensywne prace mające na celu rozpoczęcie dystrybucji w Polsce. Rozwój sieci dealerskiej w pierwszym okresie skupimy na dotychczasowych dealerach SsangYong, ale szukamy także innych firm z branży samochodowej, które pomogą nam dalej rozwijać tę markę w Polsce.'

ssangyong rexton przykładowe opinie użytkowników na temat:ssangyong :

Ale :najlepsze" sa opony!!! HANKOOK!!! Takie gumy znam z lanosa, matiza lub picanto. A tu prosze, niespodzianka - ford daje koreanskie gumki do swojego produktu na Polske. Niestety ale po mokrym strach na nich jechac.


Jestem zadowolony z zakupu i jeszcze ani razu nie zalowalem takie a nie inne auto .Troche smuci ze tych aut jest coraz wiecej i przestaje byc rzadkie na naszych drogach.


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Auto o nietuzunkowym ksztalcie, mimo juz 5 lat na rynku, linia nadwozia dalej mnie zachwyca:) silnik bardzo przyjemnie pracuje, ma niewielki apetyt na spalanie i jedoczesnie potrafi z siebie wykrzesac sporo mocy:) swietna ergonomia (dla kierowcy)


Podsumowując kupiłem takie auto jakiego szukałem i się nie zawiodłem.Tak jak myślałem auto nie jest takie awaryjne jak rozpowiadają polscy \"szpece\".Ważne aby było sprowadzone i nie miało wcześniej kontaktu z polskimi drogami.


Brak klimatyzacji strefowej i komfortowego jasnego wnetrza nie powoduje dyskomfortu jazdy choc moglo by zwiekszyc przyjemnosc prowadzenia.


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).