Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
ssangyong actyon
ssangyong korando
ssangyong kyron
ssangyong musso
ssangyong rexton
ssangyong rodius
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki ssangyong Region - świętokrzyskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce ssangyong :

SsangYong Concept XUV 1

Jedną z atrakcji Salonu Samochodowego we Frankfurcie będzie prezentacja koncepcyjnego kompaktowego crossovera marki SsangYong o nazwie Concept XUV 1.

Samochód wyróżnia się dużymi szklanymi powierzchniami i łagodnie zaokrąglonymi liniami nadwozia i jest określany przez projektantów mianem 'użytkowego crossovera” (CUV – Crossover Utility Vehicle).

Wewnątrz zastosowano nowy układ foteli 1+1+2 lub 1+3, który podkreśla elastyczność najnowszej platformy technologicznej SsangYonga.

Kabinę pasażerską zdominowały najnowsze technologie, co znalazło odzwierciedlenie w nazwie pojazdu Concept XUV 1, czyli Excellent User Interface Vehicle 1 ('pojazd z doskonałym interfejsem użytkownika”). Wszystkimi istotnymi funkcjami w kabinie można sterować za pomocą urządzeń mobilnych i elektronicznych.

Pod względem rozmiarów Concept XUV 1 jest porównywalny z kompaktowymi modelami z segmentu B, w którym od pewnego czasu pojawia się coraz więcej crossoverów. Wysoka pozycja za kierownicą, poczucie jazdy samochodem równie masywnym co duży SUV oraz niskie koszty eksploatacji to atuty małych crossoverów, które wydają się być idealnym rozwiązaniem dla współczesnego kierowcy.

SsangYong powraca na polski rynek

Po trudnym okresie w swojej historii, dzięki wysiłkom koreańskiego rządu i koreańskich banków, oraz oświadczeniu o wypracowanym porozumieniu z indyjską grupą kapitałową Mahindra&Mahindra, koreańska marka wraca w pełni sił na rynek europejski.

Firma SsangYong przed końcem roku rozpocznie sprzedaż nowego, kompaktowego SUV’a Korando. Marka będzie reprezentowana w Polsce przez nowego importera - SsangYong Motors Polska - filię belgijskiej Grupy Alcopa, która to Grupa jest także importerem ISUZU D-Max w Polsce.

Oprócz Polski, Alcopa będzie prowadzić dystrybucję marki SsangYong w Niemczech, Belgii, Luksemburgu, oraz Holandii, jak również kontynuować działania dystrybucyjne w Szwajcarii, rozpoczęte w 2004 roku.

Grupa Alcopa
Grupa Alcopa to firma rodzinna posiadająca ugruntowaną pozycję jako dystrybutor pojazdów na rynku krajów Beneluxu. Firma została stworzona w 1937 roku przez Alberta Moorkensa. Na początku zajmowała się produkcją i dystrybucją motocykli. W chwili obecnej Alcopa opiera swoją działalność biznesową na czterech filarach: Alcadis – dystrybucja samochodów, Moteo – dystrybucja dwuśladów, EOL dystrybucja mebli biurowych oraz AlcopaImmo – zarządzanie nieruchomościami. Obecnie Alcopa zatrudnia ponad 1 600 osób, pracujących w kilku międzynarodowych przedsięwzięciach zarówno na poziomie importera, jak i sprzedaży detalicznej samochodów. W 2009 roku roczny obrót Grupy wyniósł ponad 1 miliard euro. Obecnie, Alcopa jest importerem marki Hyundai w Belgii, Luksemburgu i Szwajcarii, Suzuki w Belgii i Luksemburgu oraz Isuzu w krajach Beneluksu oraz Polsce. Alcopa sprzedaje ponad 40 000 nowych samochodów rocznie.

Jacek Witkowski, Dyrektor Generalny operacji Alcopy w Polsce: 'Mamy wielkie zaufanie do marki SsangYong. Zarząd tej firmy składa się z ludzi bardzo doświadczonych, o szerokiej wiedzy w zakresie dystrybucji samochodów na skalę międzynarodową. Planowana współpraca z firmą Mahindra&Mahindra otwiera szerokie perspektywy rozwoju oraz tworzenia nowych samochodów. Alcopa posiada szeroką wiedzę w dziedzinie importu oraz sprzedaży detalicznej wielu różnych marek, co zapewnia solidny fundament dla działań w Polsce. W chwili obecnej prowadzimy intensywne prace mające na celu rozpoczęcie dystrybucji w Polsce. Rozwój sieci dealerskiej w pierwszym okresie skupimy na dotychczasowych dealerach SsangYong, ale szukamy także innych firm z branży samochodowej, które pomogą nam dalej rozwijać tę markę w Polsce.'

ssangyong przykładowe opinie użytkowników na temat:ssangyong :

A teraz z innej beczki: z tym silnikiem to krowa! Glosny okropnie! Mam nadzieje, ze to sie jeszcze jakos ulozy, choc stary focus jakos nie musial sie ukladac - od poczatku byl cichy i tyle nie palil, przynajmniej 1 litr mniej. Skrzynia haczy, w starym bylo klik-klik. To jest to co moge powiedziec po 5-ciu dniach uzytkowania.


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


o moje 2 auto, jeżdze głównie po mieście, tutaj samochodzik sprawuje sie niemal doskonale. W trasie brakuje mocy i trzeba sie starać jakos to nadrobic. Silniczek czasem nawet zaskakuje (poztytwnie) swymi osiagami (MAX 180!!!). Autko jest starsznie sympatyczne...


Mam taką usterkę.Wskaznik temp.płynu chłodzącego wachluje sobie w czasie jazdy od 90 do 70 stopni.W serwisie po wymianie wskazników i sprawdzeniu układu chłodzącego wciąż to samo.Drapali sie po głowie i napisali pismo do siedziby firmy co z tym zrobić


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


To jast mój 1-szy van i 5 samochód kupiony jako nowy.Jak na razie jestem super zadowolony,duzy wiolofunkcyjny rodzinny samochód przydatny tez czasami w firmie.Po prostu skonczyły sie problemy z pakowaniem na wczasy,wszystko sie mieści.Dizelek cichy oszczedny.


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul