Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
ssangyong actyon
ssangyong korando
ssangyong kyron
ssangyong musso
ssangyong rexton
ssangyong rodius
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki ssangyong Region - wielkopolskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce ssangyong :

SsangYong Concept XUV 1

Jedną z atrakcji Salonu Samochodowego we Frankfurcie będzie prezentacja koncepcyjnego kompaktowego crossovera marki SsangYong o nazwie Concept XUV 1.

Samochód wyróżnia się dużymi szklanymi powierzchniami i łagodnie zaokrąglonymi liniami nadwozia i jest określany przez projektantów mianem 'użytkowego crossovera” (CUV – Crossover Utility Vehicle).

Wewnątrz zastosowano nowy układ foteli 1+1+2 lub 1+3, który podkreśla elastyczność najnowszej platformy technologicznej SsangYonga.

Kabinę pasażerską zdominowały najnowsze technologie, co znalazło odzwierciedlenie w nazwie pojazdu Concept XUV 1, czyli Excellent User Interface Vehicle 1 ('pojazd z doskonałym interfejsem użytkownika”). Wszystkimi istotnymi funkcjami w kabinie można sterować za pomocą urządzeń mobilnych i elektronicznych.

Pod względem rozmiarów Concept XUV 1 jest porównywalny z kompaktowymi modelami z segmentu B, w którym od pewnego czasu pojawia się coraz więcej crossoverów. Wysoka pozycja za kierownicą, poczucie jazdy samochodem równie masywnym co duży SUV oraz niskie koszty eksploatacji to atuty małych crossoverów, które wydają się być idealnym rozwiązaniem dla współczesnego kierowcy.

SsangYong powraca na polski rynek

Po trudnym okresie w swojej historii, dzięki wysiłkom koreańskiego rządu i koreańskich banków, oraz oświadczeniu o wypracowanym porozumieniu z indyjską grupą kapitałową Mahindra&Mahindra, koreańska marka wraca w pełni sił na rynek europejski.

Firma SsangYong przed końcem roku rozpocznie sprzedaż nowego, kompaktowego SUV’a Korando. Marka będzie reprezentowana w Polsce przez nowego importera - SsangYong Motors Polska - filię belgijskiej Grupy Alcopa, która to Grupa jest także importerem ISUZU D-Max w Polsce.

Oprócz Polski, Alcopa będzie prowadzić dystrybucję marki SsangYong w Niemczech, Belgii, Luksemburgu, oraz Holandii, jak również kontynuować działania dystrybucyjne w Szwajcarii, rozpoczęte w 2004 roku.

Grupa Alcopa
Grupa Alcopa to firma rodzinna posiadająca ugruntowaną pozycję jako dystrybutor pojazdów na rynku krajów Beneluxu. Firma została stworzona w 1937 roku przez Alberta Moorkensa. Na początku zajmowała się produkcją i dystrybucją motocykli. W chwili obecnej Alcopa opiera swoją działalność biznesową na czterech filarach: Alcadis – dystrybucja samochodów, Moteo – dystrybucja dwuśladów, EOL dystrybucja mebli biurowych oraz AlcopaImmo – zarządzanie nieruchomościami. Obecnie Alcopa zatrudnia ponad 1 600 osób, pracujących w kilku międzynarodowych przedsięwzięciach zarówno na poziomie importera, jak i sprzedaży detalicznej samochodów. W 2009 roku roczny obrót Grupy wyniósł ponad 1 miliard euro. Obecnie, Alcopa jest importerem marki Hyundai w Belgii, Luksemburgu i Szwajcarii, Suzuki w Belgii i Luksemburgu oraz Isuzu w krajach Beneluksu oraz Polsce. Alcopa sprzedaje ponad 40 000 nowych samochodów rocznie.

Jacek Witkowski, Dyrektor Generalny operacji Alcopy w Polsce: 'Mamy wielkie zaufanie do marki SsangYong. Zarząd tej firmy składa się z ludzi bardzo doświadczonych, o szerokiej wiedzy w zakresie dystrybucji samochodów na skalę międzynarodową. Planowana współpraca z firmą Mahindra&Mahindra otwiera szerokie perspektywy rozwoju oraz tworzenia nowych samochodów. Alcopa posiada szeroką wiedzę w dziedzinie importu oraz sprzedaży detalicznej wielu różnych marek, co zapewnia solidny fundament dla działań w Polsce. W chwili obecnej prowadzimy intensywne prace mające na celu rozpoczęcie dystrybucji w Polsce. Rozwój sieci dealerskiej w pierwszym okresie skupimy na dotychczasowych dealerach SsangYong, ale szukamy także innych firm z branży samochodowej, które pomogą nam dalej rozwijać tę markę w Polsce.'

ssangyong przykładowe opinie użytkowników na temat:ssangyong :

Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Jestem bardzo zadowolony. Dobrze trzyma się w zakrętach. Super skrzynia. Dokładna nawigacja. Spalanie adekwatne do masy, nie odstrasza. Piękna linia nadwozia. W samochodzie czuć klasę wyżej. W środku bardzo ładnie i intuicyjnie nawet z nocy bez problemu.


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony


Mam to auto od 1999r. Jakieś 15 tys. i poszedł przepływomierz, potem zaczeły sie problemy z zawieszeniem łaczniki na wahaczach gumy, auto miało ok 30 tyś. Pózniej mialem klopoty z licznikiem i predkosciomirzem wymienili mi go na nowy. po 2 latach zaczelo sie od nowa


Mogliby zmienić tryb pracy świateł, w trybie automatycznym w ciągu dnia świecą się tylko diody przodu tył włącza się tylko po zmroku a za to mandat gwarantowany bo jazda bez świateł


Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!