Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
subaru forester
subaru impreza
subaru justy
subaru legacy
subaru outback
subaru tribeca
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki subaru Region - chojnice
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce subaru :

Subaru BRZ z seryjnym turbodoładowaniem

Serwis Automotive News dowiedział się, iż inżynierowie z Subaru rozpoczęli prace nad stworzeniem turbodoładowanej wersji tylnonapędowego modelu BRZ.

Jednostką napędową modelu BRZ jest opracowany przez Subaru, czterocylindrowy, wolnossący, wysokoobrotowy silnik benzynowy typu boxer o pojemności skokowej 1999 cm3. Standardowe auto dysponuje mocą 200 KM i momentem obrotowym 204 Nm, dzięki czemu przyśpieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,6 sekundy, a prędkość maksymalna 226 km/h.

 

Teraz eksperci z japońskiej firmy chcą zastosować turbosprężarkę typu twin-scroll oraz technologię bezpośredniego wtrysku paliwa, co pozwoli podnieść moc do 280 KM i maksymalny moment obrotowy do 339 Nm. Dynamika nowej wersji powinna więc zadowolić wszystkie osoby, które obecnie narzekają na osiągi podstawowego BRZ.

 

Subaru BRZ Turbo prawdopodobnie zadebiutuje w przyszłym roku. Na razie nie wiadomo, czy podobny napęd jest przygotowywany dla bliźniaczych modeli GT86 (Toyota) i FR-S (Scion).

Subaru XV - pomarańczowa rewolucja

Dynamiczny rozwój segmentu samochodów typu SUV, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii crossover sprawił, że również Subaru wprowadziło do swojej oferty model aspirujący do miana uniwersalnego auta sportowo-użytkowego.

Światowa premiera Subaru XV miała miejsce podczas 64. Salonu Samochodowego we Frankfurcie, a w Polsce zaprezentowano go na targach Fleet Market 2011. Samochód jest dostępny z trzema silnikami w układzie bokser: benzynowymi o pojemności 1,6 i 2 litrów oraz 2-litrowym dieslem. Dwa pierwsze należą do nowej generacji jednostek, charakteryzujących się zmodyfikowaną konstrukcją, między innymi zastosowaniem większego skoku tłoków. Dzięki temu nastąpiło zwiększenie momentu obrotowego, a także poprawiła się reakcja na gaz. W modelach benzynowych nowością jest też system Auto Start Stop, który pozwala zmniejszyć zużycie paliwa dzięki wyłączaniu silnika podczas postoju na skrzyżowaniu czy w korku. Wszystkie jednostki spełniają normy Euro 5 i cechują się niską emisją dwutlenku węgla. Najbardziej oszczędny jest oczywiście model z 2-litrowym silnikiem Diesla dostępny wyłącznie z manualną, 6-biegową skrzynią, natomiast wersje z jednostkami benzynowymi mogą być wyposażone zarówno w ręczne przekładnie, jak i bezstopniową skrzynię biegów Lineartronic (CVT) nowej generacji.

Subaru XV dysponuje stałym napędem wszystkich kół Symmetrical AWD, co w połączeniu z dynamiczną geometrią zawieszenia (Subaru DC3) sprawia, iż szybko i pewnie reaguje na polecenia kierowcy, niezależnie od warunków drogowych i stanu nawierzchni. O wysoki poziom bezpieczeństwa dbają system kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (VDCS) oraz 4-kanałowy ABS z funkcją EBD, dostępne w standardzie dla każdej wersji wyposażenia, podobnie jak 17-calowe felgi aluminiowe o charakterystycznym kształcie.

subaru przykładowe opinie użytkowników na temat:subaru :

Jestem zadowolony z zakupu i jeszcze ani razu nie zalowalem takie a nie inne auto .Troche smuci ze tych aut jest coraz wiecej i przestaje byc rzadkie na naszych drogach.


Jestem zadowolony z zakupu i jeszcze ani razu nie zalowalem takie a nie inne auto .Troche smuci ze tych aut jest coraz wiecej i przestaje byc rzadkie na naszych drogach.


Uważam że samochód jest super. Bardzo dobra gama silników - tu naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Tak samo z pakietami dodatkowymi. Ja mam prawię full opcję i jestem mega zadowolony. W środku samochód jest bardzo dobrze wykończony.


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Ogólnie wart polecenia, jak się ktoś najeździł "osobówkami" jak ja to ma wreszcie coś innego. Polubiłem te przestrzeń wokół siebie i widoczność przed siebie. I jest mi wygodnie, może trochę krótkie siedzisko i drętwieje prawa noga...