Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
subaru forester
subaru impreza
subaru justy
subaru legacy
subaru outback
subaru tribeca
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki subaru
model silnik rocznik przebieg cena
1  
subaru impreza 2.0l (225KM) benzyna 2004 199 000 km 35 000 PLN
auto używane, srebrny met. kombi, małopolskie , Nowy Sącz
subaru forester 2.0l (177KM) benzyna 2003 160 000 km 38 064 PLN
auto używane, zielony ciemny met. kombi, małopolskie , Kraków
subaru impreza 2.5l (280KM) benzyna 2008 5 000 km 76 900 PLN
auto używane, niebieski met. sedan/limuzyna, małopolskie , Kraków
subaru impreza 2.5l (265KM) benzyna 2009 17 000 km 119 000 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, małopolskie , Kraków
subaru impreza 2.5l (170KM) benzyna 2003 85 000 km 25 900 PLN
auto używane, srebrny met. kombi, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce subaru :

Subaru BRZ z seryjnym turbodoładowaniem

Serwis Automotive News dowiedział się, iż inżynierowie z Subaru rozpoczęli prace nad stworzeniem turbodoładowanej wersji tylnonapędowego modelu BRZ.

Jednostką napędową modelu BRZ jest opracowany przez Subaru, czterocylindrowy, wolnossący, wysokoobrotowy silnik benzynowy typu boxer o pojemności skokowej 1999 cm3. Standardowe auto dysponuje mocą 200 KM i momentem obrotowym 204 Nm, dzięki czemu przyśpieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,6 sekundy, a prędkość maksymalna 226 km/h.

 

Teraz eksperci z japońskiej firmy chcą zastosować turbosprężarkę typu twin-scroll oraz technologię bezpośredniego wtrysku paliwa, co pozwoli podnieść moc do 280 KM i maksymalny moment obrotowy do 339 Nm. Dynamika nowej wersji powinna więc zadowolić wszystkie osoby, które obecnie narzekają na osiągi podstawowego BRZ.

 

Subaru BRZ Turbo prawdopodobnie zadebiutuje w przyszłym roku. Na razie nie wiadomo, czy podobny napęd jest przygotowywany dla bliźniaczych modeli GT86 (Toyota) i FR-S (Scion).

Subaru XV - pomarańczowa rewolucja

Dynamiczny rozwój segmentu samochodów typu SUV, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii crossover sprawił, że również Subaru wprowadziło do swojej oferty model aspirujący do miana uniwersalnego auta sportowo-użytkowego.

Światowa premiera Subaru XV miała miejsce podczas 64. Salonu Samochodowego we Frankfurcie, a w Polsce zaprezentowano go na targach Fleet Market 2011. Samochód jest dostępny z trzema silnikami w układzie bokser: benzynowymi o pojemności 1,6 i 2 litrów oraz 2-litrowym dieslem. Dwa pierwsze należą do nowej generacji jednostek, charakteryzujących się zmodyfikowaną konstrukcją, między innymi zastosowaniem większego skoku tłoków. Dzięki temu nastąpiło zwiększenie momentu obrotowego, a także poprawiła się reakcja na gaz. W modelach benzynowych nowością jest też system Auto Start Stop, który pozwala zmniejszyć zużycie paliwa dzięki wyłączaniu silnika podczas postoju na skrzyżowaniu czy w korku. Wszystkie jednostki spełniają normy Euro 5 i cechują się niską emisją dwutlenku węgla. Najbardziej oszczędny jest oczywiście model z 2-litrowym silnikiem Diesla dostępny wyłącznie z manualną, 6-biegową skrzynią, natomiast wersje z jednostkami benzynowymi mogą być wyposażone zarówno w ręczne przekładnie, jak i bezstopniową skrzynię biegów Lineartronic (CVT) nowej generacji.

Subaru XV dysponuje stałym napędem wszystkich kół Symmetrical AWD, co w połączeniu z dynamiczną geometrią zawieszenia (Subaru DC3) sprawia, iż szybko i pewnie reaguje na polecenia kierowcy, niezależnie od warunków drogowych i stanu nawierzchni. O wysoki poziom bezpieczeństwa dbają system kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (VDCS) oraz 4-kanałowy ABS z funkcją EBD, dostępne w standardzie dla każdej wersji wyposażenia, podobnie jak 17-calowe felgi aluminiowe o charakterystycznym kształcie.

subaru przykładowe opinie użytkowników na temat:subaru :

bardzo przyjemne auto zwlaszcza w wydaniu moim, czyli full wypas ze skora; wystarczy raz miec pasazerke i juz nie chce wysiac; dobre naglosnienie (jvc + 6glosnikow), uwielbiam dlugie trasy po dobrych drogach, nie musi to byc autobahna.. polecam wszystkim


Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Ogólnie samochód bardzo dobry. Wygodny, ekonomiczny, elegancki, wszechstronny. Brak poważnych usterek, dobra elastyczność silnika. Super


Jestem bardzo zadowolony. Dobrze trzyma się w zakrętach. Super skrzynia. Dokładna nawigacja. Spalanie adekwatne do masy, nie odstrasza. Piękna linia nadwozia. W samochodzie czuć klasę wyżej. W środku bardzo ładnie i intuicyjnie nawet z nocy bez problemu.


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


o moje 2 auto, jeżdze głównie po mieście, tutaj samochodzik sprawuje sie niemal doskonale. W trasie brakuje mocy i trzeba sie starać jakos to nadrobic. Silniczek czasem nawet zaskakuje (poztytwnie) swymi osiagami (MAX 180!!!). Autko jest starsznie sympatyczne...