Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
suzuki grand vitara
suzuki jimny
suzuki splash
suzuki swift
suzuki sx4
suzuki ignis
suzuki vitara
suzuki wagon r
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty suzuki ignis Region - kujawsko-pomorskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce suzuki :

Grupa Autotraper poszerza ofertę o markę Suzuki

Do sieci autoryzowanych salonów sprzedaży japońskiej marki Suzuki dołączył we wrześniu nowy partner – łódzka firma Autotraper dobrze znana zwłaszcza amatorom jazdy terenowej i pojazdów z napędem 4x4.

Firma Autotraper z Łodzi – Autoryzowany Dealer Chrysler Jeep i Dodge od 14 lat konsekwentnie rozwija swoją działalność, poszerzając zakres usług i rozbudowując swoje struktury.
Jednym z kluczowych czynników mających wpływ na szybkie tempo rozwoju Grupy Autotraper jest profesjonalizm pracowników i jakość oferowanych usług. Dzięki zaufaniu swoich klientów firma rokrocznie odnotowuje wzrost sprzedaży zarówno samochodów jak i usług serwisowych, a jej udział w rynku konsekwentnie rośnie.

Suzuki SX4 - zmieniony wygląd

Cieszący się uznaniem Suzuki SX4 w wersji hatchback otrzymuje nowy wygląd i gamę dopracowanych silników.

Suzuki modyfikuje swój miejski, sportowy model klasy crossover SX4, nadając mu cechy samochodu wyższej klasy i zapewniając jeszcze bardziej atrakcyjny wygląd zewnętrzny.  Zmiany w wyglądzie nadwozia oraz nowa stylizacja wnętrza, oraz gama silników zgodnych z normą emisji spalin Euro 5 – wszystko to sprawia, że dzielny crossover będzie nadal błyszczał w miejskiej dżungli, a także na bezdrożach.

Sprzedaż samochodów segmentu SUV spada na całym świecie z powodu kryzysu ekonomicznego, a także rosnących wymagań w dziedzinie ochrony środowiska, ale SX4 w wersji hatchback to samochód zajmujący miejsce w rosnącym segmencie crossover. Doskonałe połączenie stylu, przestronnego wnętrza, wysokiej pozycji za kierownicą, praktyczności i uniwersalności nadwozia typu hatchback oraz niskiego zużycia paliwa zapewnia modelowi sukces rynkowy. Suzuki SX4 to prawdziwy, niezawodny miejski wojownik, dający użytkownikowi wiele radości podczas codziennej eksploatacji.

Mały promień skrętu, krótkie przełożenia skrzyni biegów
Niewielki promień skrętu i stosunkowo krótkie przełożenia skrzyni biegów, nadwozie o wysokiej sztywności oraz zawieszenie zestrojone z myślą o urozmaiconych drogach –dzięki tym zaletom jazda hatchbackiem SX4 to zawsze miłe doświadczenie. W ten sposób model ten zdobył serca zarówno mediów motoryzacyjnych, jak i klientów na całym świecie.

Napęd na dwa koła (2WD) oraz inteligentny napęd na cztery koła (i-AWD)
SX4 hatchback zapewnia radość z jazdy nie tylko na ulicach miasta.  Doskonale spisuje się także w terenie. Wyposażony w napęd na dwa koła (2WD) i opcjonalnie w inteligentny napęd na cztery koła (i-AWD), SX4 hatchback pasuje do każdego stylu życia i jest jednym z najbardziej przystępnych cenowo samochodów z napędem na cztery koła (4WD) na rynku.  System i-AWD pozwala kierowcy korzystać z napędu na dwa lub cztery koła w trybie automatycznym lub napędu na cztery koła z blokadą. Przełączanie odbywa się za pomocą przycisku, a doskonała trakcja nawet w najtrudniejszym terenie nie jest okupiona zwiększonym zużyciem paliwa.

Suzuki przedstawia model Kizashi

American Suzuki Motor Corp. (ASMC) czyli amerykański oddział Suzuki robi kolejny krok naprzód. Firma Suzuki znana przede wszystkim jako producent małych samochodów miejskich i szybkich motocykli, przedstawia model Kizashi, który zadebiutuje w roku 2010.

Będzie to pierwszy w historii samochód z napędem na cztery koła w segmencie sportowych sedanów. Konkurent czołowych przedstawicieli tego segmentu staje się, z chwilą premiery na rynku, kandydatem do tytułu samochodu roku 2010 w Ameryce Północnej. Model Kizashi to dynamiczne osiągi, design klasy premium oraz jakości wykonania, jakiej jeszcze nie było w tej klasie samochodów. Kizashi będzie do nabycia w salonach Ameryki Północnej od zimy roku 2010. Nowy model uzupełni gamę Suzuki o samochód wyższej klasy i będzie „okrętem flagowym” marki w ofercie na rynek amerykański, która dotychczas obejmowała samochody miejskie, lekkie ciężarówki i pojazdy klasy SUV.

“W trakcie prac rozwojowych nad naszym nowym produktem zastanawialiśmy się jak go nazwać. Japońskie słowo „Kizashi”, które określa nadejście czegoś wspaniałego wydało nam się najodpowiedniejsze”, powiedział Kevin Saito, prezes amerykańskiej filii Suzuki. “Teraz, gdy premiera modelu Kizashi staje się faktem, oczekujemy, że zarówno nazwa, jak i sam produkt potwierdzą prawdziwość przekazu zawartego w słowie Kizashi, podkreślając, że firma patrzy w przyszłość, myśląc wciąż o rozwoju swojej gamy produktów.”

Sportowy sedan Kizashi, który wywodzi się w prostej linii z serii modeli koncepcyjnych Kizashi, pokazywanej na przestrzeni ostatnich 2 lat, wyraźnie nawiązuje designem do tamtych modeli. Wersja produkcyjna Kizashi na nowo definiuje koncepcję stylistyczną sedana wyższej klasy o sportowych osiągach i awansuje markę Suzuki w kierunku klasy premium. Kizashi to elegancki, komfortowy samochód o dynamicznym wizerunku, który jest podstawowym składnikiem DNA marki Suzuki.

Zespół napędowy
Suzuki Kizashi będzie budowany w nowej fabryce w japońskim mieście Sagara. Model będzie wyposażony standardowo w rzędowy czterocylindrowy silnik o pojemności skokowej 2,4 litra, który oferuje lepsze osiągi, niż podobne konkurencyjne jednostki. Zarówno blok silnika, jak i jego głowica wykonane są z aluminium, podobnie jak tłoki. Kute matrycowo korbowody, osadzone na wale korbowym z kutej stali zapewniają wysoką trwałość jednostki napędowej, a wałek wyważający poprawia wyważenie elementów ruchomych silnika, zapewniając redukcję hałasu i wibracji.

Czterocylindrowy silnik, żywo reagujący na każde naciśnięcie pedału gazu współpracuje z sześciobiegową manualną skrzynią biegów o doskonale dobranych przełożeniach. Klienci mogą także wybrać automatyczną przekładnię typu Continuously Variable Transmission (CVT), która zapewnia rozsądne zużycie paliwa, a przy tym znakomicie pasuje do sportowego charakteru Kizashi. Znajduje to odzwierciedlenie między innymi w sposobie zmiany biegów za pomocą manetek umieszczonych przy kierownicy. Kizashi z każdym rodzajem transmisji zapewnia stosunkowo niski poziom zużycia paliwa.

Niezależnie od wysiłków, które już przyniosły doskonałe wyniki w nowym modelu Kizashi, Suzuki prowadzi intensywne prace nad napędem hybrydowym, który nowy model otrzyma w przyszłości.

Suzuki - 40 milionów sprzedanych samochodów

W połowie 2009 Suzuki Motor Corporation osiągnęło skumulowaną sprzedać 40 mln sztuk samochodów na całym świecie.

W Japonii sprzedaż wyniosła 19.666 000 sztuk (z czego 18.282 000 to samochody zaliczane do segmentu mini, oraz 1.384 000 pozostałych pojazdów) i 20.355,000 poza Japonią. W Japonii sprzedaż samochodów Suzuki rozpoczęła się w październiku 1955. Pierwszym oferowanym modelem był Suzulight zaliczany do segmentu mini.

suzuki ignis przykładowe opinie użytkowników na temat:suzuki :

Wynik przecietny , spodziewałem się czegoś więcej za tą cene , model utworzony jakby na siłe , spalanie jak smok , spokojnie można osiagnac wynik 22l na 100km.Przy szybkim pokonywaniu zakretów trzeba omachac sie kierownica bo tył auta ucieka na bok.


Podsumowując kupiłem takie auto jakiego szukałem i się nie zawiodłem.Tak jak myślałem auto nie jest takie awaryjne jak rozpowiadają polscy \"szpece\".Ważne aby było sprowadzone i nie miało wcześniej kontaktu z polskimi drogami.


Super auto. W dwa lata przejechalem 83000 km i nic. W serwisie robie tylko przeglady. Spalanie w miescie 7.3 trasa 6.7. Bardzo dobre osiagi, swietne trzymanie sie drogi, niski poziom halasu silnika. 180 km/h bez zadnego problemu.


Samochód bezpieczny o dużym przyspieszeniu (w razie konieczności). Oszczędny w eksploatacji.Obsługa doskonała.Uwaga krytyczna do dealerów.Sprzedać i już.Brak jest nowości w wyposażeniu choćby drobiazgów.W otrzymywanych materiałach reklamowych są opisane


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki


zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied