Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
toyota auris
toyota avensis
toyota aygo
toyota corolla
toyota corolla verso
toyota hilux
toyota land cruiser
toyota prius
toyota rav4
toyota yaris
toyota avensis verso
toyota celica
toyota yaris verso
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty toyota rav4
model silnik rocznik przebieg cena
1  
toyota rav4 2.2l (177KM) diesel 2006 100 000 km 75 000 PLN
auto używane, grafitowy met. inny, małopolskie , Nowy Sącz

Najnowsze artykuly o marce toyota :

Największy polski zlot fanów Land Cruisera

Prawie 120 uczestników, fanów samochodów terenowych spod znaku Toyoty, spotkało się w dniach 2-4 października 2009 w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą. 56 pojazdów, od seryjnych współczesnych modeli po najstarsze egzemplarze kolekcjonerskie, przez trzy dni gościło na pięknych terenach w okolicach Kazimierza i Puław.

Toyota Land Cruiser – wszechobecna ikona terenówki w niedostępnych i wymagających terenach Azji, Afryki czy Australii. Również w Polsce ma swoich wielbicieli. Już po raz czwarty klubowicze i sympatycy Toyota Land Cruiser owners club spotkali się na dorocznym zlocie YotaSpot.

YotaSpot to impreza otwarta organizowana przez klubowiczów dla klubowiczów oraz dla osób spoza klubu. Spotkanie miało charakter integracyjny. Jazda, z roadbookiem po okolicach Puław i Kazimierza Dolnego, dawała wiele radości zarówno nowicjuszom, jak i doświadczonym 'offroaderom”.

Największy europejski zlot fanów Land Cruisera

Land Cruiser jest od dziesięcioleci synonimem przygody, niezniszczalności i najwyższej jakości spod znaku Toyoty. To niezastąpiony kompan dla setek tysięcy użytkowników. Nic dziwnego, że model ten ma liczne fankluby w wielu zakątkach naszego globu.

Nie brakuje ich również w Europie, czego najlepszym dowodem był zlot miłośników terenówek spod znaku Toyoty w Niemczech. Na terenie toru motocrossowego w miasteczku Buseck niedaleko Frankfurtu n/Menem mogliśmy odnaleźć ponad 650 różnej maści Land Cruiserów, głównie z Niemiec. Nie zabrakło jednak przedstawicieli innych krajów - Belgii, Holandii, Luxemburga, Francji, Wielkiej Brytanii, Austrii, Węgier, Czech czy Polski.

W ciągu trzech weekendowych dni września fani kultowej terenówki Toyoty wymieniali się doświadczeniami, dokazywali na zaimprowizowanym torze off-road, podziwiali odrestaurowane z dużym pietyzmem modele z lat 60-tych i 70-tych. Nie zabrakło także 'jeżdżących domów”, czyli off-roadowych wersji popularnych kamperów. Najdroższe wersje, wycenione przez specjalistyczne firmy od tego typu zabudowy na ponad 100 tys. euro, wykorzystywały podwozie Land Cruisera V8.

Zlot miłośników Toyoty Land Cruiser w Niemczech

Po raz kolejny w małym miasteczku Buschtaxi Treffen w południowo-zachodnich Niemczech odbędzie się największy w Europie zlot fanów samochodów terenowych Toyoty - Land Cruiserów, Hiluksów i 4Runnerów - w dniach 11 - 13 września 2009.

Jak co roku, na terenie byłego toru motocrossowego w Buseck Beuern zaparkuje ponad 600 samochodów, w różnych specyfikacjach, przygotowanych do różnego rodzaju wypraw, tych dalekich i bliższych. Ponad 1000 osób przez trzy dni września będzie wspólnie spędzać czas podczas pokazów slajdów i filmów, warsztatów technicznych oraz jazd po torze off-roadowym.

Toyota Terratrek Competition czwarta w rajdzie Hungarian Baja

Aleksander Sachanbiński i Arkadiusz Robiega, polska załoga Toyoty Land Cruiser KDJ 120, zajęła czwarte miejsce w rajdzie Hungarian Baja (klasa T2). Odcinki specjalne o łącznej długości 500 km rozegrano na nieczynnym poligonie wojskowym koło Veszprem.

Impreza była czwartą w tym sezonie edycją Międzynarodowego Pucharu FIA w rajdach terenowych. Wcześniej Sachanbiński i Robiega ścigali się we Włoszech (Italian Baja) i Hiszpanii (Baja Espana Aragon). Wszystkie tegoroczne starty Toyota Terratrek Competition traktuje jako test sprzętu i zespołu przed największym wyzwaniem - rajdem Dakar 2010. Węgierska próba Toyoty – łącznie kilkanaście godzin zmagań w wymagającym terenie - przebiegała bez żadnych przykrych niespodzianek. Załoga utrzymywała stałe tempo (około 60 km/h) podczas wszystkich odcinków specjalnych. Serwis działał nienagannie. A samochód, druga w specyfikacji T2 Toyota zespołu, profesjonalnie przygotowany do udziału w maratonach terenowych i długodystansowych rajdach pustynnych, pokonał węgierski poligon bez szwanku.

toyota rav4 przykładowe opinie użytkowników na temat:toyota :

Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Fajny samochod dla kogos kto lubi komfort i czerpie przyjemnosc z samej jazdy. Z uwagi na swoje 98KM + 4 biegowy automat jest dosyc elastyczny (2 bieg do 100km/h, 3 bieg do 160km/h). Na standardowych polskich drogach uzyskuje sie ok 165km/h.


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki


Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Duzy plus jesli chodzi o okresy miedzyobslugowe 20.000 km i okresy wymiany filtrów (co 60 000) a takze wymiana paska rozrzadu i kontroli luzów zaworowych (co 160 tys. lub co 10 lat).


Uwazam ze jet to auto dla osoby ktora za nie wielkie pieniadze chce znalezc kompromis miedzy komfortem jazdy a sportowymi osiagami. Jesli trafimy na zadbany egzemplarz i bedziemy dbali o nia to z pewnoscia odwdzieczy nam sie podczas jazdy.