Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volkswagen bora
volkswagen caddy
volkswagen eos
volkswagen fox
volkswagen golf
volkswagen golf plus
volkswagen jetta
volkswagen lupo
volkswagen multivan
volkswagen new beetle
volkswagen passat
volkswagen passat cc
volkswagen phateon
volkswagen polo
volkswagen scirocco
volkswagen sharan
volkswagen tiguan
volkswagen touareg
volkswagen touran
volkswagen transporter
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki volkswagen Region - jastrzębie-zdrój
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce volkswagen :

Caddy Maxi 4MOTION pokonał Transeurasię

VW Caddy Maxi 4MOTION jadąc non-stop pokonał Transeurasię. Trasę liczącą 15.408 kilometrów z Cabo da Roca (Portugalia) do Magadanu (Rosja) przejechał zaledwie w 8 dni, 13 godzin i 30 minut.

Załoga Caddy Maxi 4MOTION – Matthias Göttenauer i Andreas Renz, wystartowała 2 października 2009 roku o godzinie 12.00 z najbardziej wysuniętego na zachód punktu kontynentu europejskiego. Przez pierwsze dni kierowcy przejechali przez Portugalię, Hiszpanię, Francję, Niemcy, Polskę i Litwę. Potem wjechali do Rosji, przez którą wiodła większa część trasy. Do celu – Magadanu – Göttenauer i Renz dotarli 11 października 2009 roku o godzinie 13.30 czasu lokalnego. Licząca ponad 15.000 kilometrów Transeurasia jest najdłuższą na świecie trasą wiodącą przez jeden kontynent. Prowadzi z Cabo da Roca nad Atlantykiem do znajdującego się na końcu rosyjskiej sieci dróg portu Magadan nad Pacyfikiem.

'Gdy planowaliśmy pokonanie tej trasy, dziesięć dni było uznawane za nierealne” – podkreśla Renz. 'Lecz duży Caddy z napędem na wszystkie koła był bardzo wytrwały na wyjątkowo trudnych odcinkach i pozwolił na uzyskanie tak doskonałego czasu. Niezawodność, wytrzymała konstrukcja i ogromny zasięg na jednym zbiorniku sprawiły, że Caddy stał się trzecim członkiem załogi.”

Sat Assist - satelitarny system ratownictwa

Sat Assist to system automatycznego powiadamiania służb ratunkowych o zaistniałym wypadku. Zapewnia kierowcy i pasażerom ochronę oraz poczucie bezpieczeństwa. System pełni także funkcję zabezpieczenia przed kradzieżą, jest elementem wyposażenia dodatkowego wszystkich Volkswagenów.

Automatyczne wezwanie pomocy

Kiedy zdarzy się wypadek, o ludzkim zdrowiu lub życiu decyduje czas, w jakim poszkodowanemu zostanie udzielona pomoc. Bywa, że uczestnik wypadku nie potrafi określić lokalizacji zdarzenia, bądź nie jest w stanie samodzielnie wezwać pomocy. Volkswagen proponuje wyposażenie samochodów w system Sat Assist. Jego istotą jest automatyczne, niewymagające udziału poszkodowanego, przekazywanie służbom ratunkowym informacji o wypadku wraz z podaniem lokalizacji zdarzenia. System samodzielnie reaguje na sytuacje takie jak: uderzenie, przewrócenie lub dachowanie pojazdu. Czujnik natychmiast wysyła do Centrum Sat Assist odpowiedni sygnał. Lokalizacja odbywa się poprzez wyjątkowo precyzyjny odbiornik GPS, a następnie określana jest graficznie na cyfrowych mapach w Centrum Sat Assist. Tam informacje są weryfikowane i na ich podstawie operator podejmuje decyzję o akcji ratowniczej. Kontaktuje się z odpowiednimi służbami (centra ratownictwa medycznego, straż pożarna, policja) działającymi w rejonie zdarzenia i – o ile to możliwe – próbuje nawiązać kontakt poprzez zamontowany w samochodzie zestaw głośnomówiący z uczestnikami wypadku, by otrzymać dodatkowe informacje mogące usprawnić prowadzenie akcji.

Automatyczna lokalizacja podczas kradzieży oraz odholowania samochodu

Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i uzbrojeniu immobilisera czujnik systemu Sat Assist przechodzi w tryb wykrywania nieautoryzowanej jazdy np. próby kradzieży przez odholowanie. Każda zmiana położenia samochodu uruchamia system. W takim przypadku Sat Assist daje możliwość satelitarnego określenia współrzędnych geograficznych pojazdu. Operator natychmiast skontaktuje się z użytkownikiem i za jego zgodą powiadomi policję.

Nowy Golf Variant już w sprzedaży

Volkswagen wprowadza do sprzedaży Golfa w wersji Variant.

Aktualnie oferowane kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji benzynowych
- 1.4 MPI o mocy 59 kW/80 KM, 5G / Trendline
- 1.6 MPI o mocy 75 kW/102 KM, 5G / Trendline, Comfortline
- 1.4 TSI o mocy 90 kW/122 KM, 6G / Comfortline, Highline
- 1.4 TSI o mocy 118 kW/160 KM, 6G, DGS – 7 / Comfortline, Highline

Aktualnie oferowane kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji wysokoprężnych
- 1.6 TDI o mocy 77 kW/105 KM, 6G / DSG – 6, Trendline, Comfortline, Highline
1.6 TDI można zamówić z pakietem 'BlueMotion Technologies”
- 2.0 TDI o mocy 103 kW/140 KM, 6G, DSG – 6 / Comfortline, Highline

volkswagen przykładowe opinie użytkowników na temat:volkswagen :

Jest moim pierwszym samochodem, za tą cene nie dostaniemy nic lepszego. 80KM w samochodzie ważącym 860kg to naprawde sporo. Bardzo cenie ekonomiczność i sporą przestrzeń w srodku. Jazda tym autem sprawia mi ogromną przyjemność. Nie mam problemów .


Musimy wiedziec do czego bedzie nam służył.Samochodem tym jezdzi kobieta i ja uwazam ze doskonale nadaje sie do codziennych dojazdów do pracy plus jakies zakupy.Taki fajny mały samochodzik za niewielkie pieniadze.


Mam to auto od 1999r. Jakieś 15 tys. i poszedł przepływomierz, potem zaczeły sie problemy z zawieszeniem łaczniki na wahaczach gumy, auto miało ok 30 tyś. Pózniej mialem klopoty z licznikiem i predkosciomirzem wymienili mi go na nowy. po 2 latach zaczelo sie od nowa


Fajny samochod dla kogos kto lubi komfort i czerpie przyjemnosc z samej jazdy. Z uwagi na swoje 98KM + 4 biegowy automat jest dosyc elastyczny (2 bieg do 100km/h, 3 bieg do 160km/h). Na standardowych polskich drogach uzyskuje sie ok 165km/h.


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).