Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volkswagen eos
volkswagen fox
volkswagen golf
volkswagen golf plus
volkswagen jetta
volkswagen multivan
volkswagen new beetle
volkswagen passat
volkswagen passat cc
volkswagen phateon
volkswagen sharan
volkswagen polo
volkswagen tiguan
volkswagen touareg
volkswagen touran
volkswagen bora
volkswagen caddy
volkswagen lupo
volkswagen scirocco
volkswagen transporter
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty volkswagen lupo
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce volkswagen :

Caddy Maxi 4MOTION pokonał Transeurasię

VW Caddy Maxi 4MOTION jadąc non-stop pokonał Transeurasię. Trasę liczącą 15.408 kilometrów z Cabo da Roca (Portugalia) do Magadanu (Rosja) przejechał zaledwie w 8 dni, 13 godzin i 30 minut.

Załoga Caddy Maxi 4MOTION – Matthias Göttenauer i Andreas Renz, wystartowała 2 października 2009 roku o godzinie 12.00 z najbardziej wysuniętego na zachód punktu kontynentu europejskiego. Przez pierwsze dni kierowcy przejechali przez Portugalię, Hiszpanię, Francję, Niemcy, Polskę i Litwę. Potem wjechali do Rosji, przez którą wiodła większa część trasy. Do celu – Magadanu – Göttenauer i Renz dotarli 11 października 2009 roku o godzinie 13.30 czasu lokalnego. Licząca ponad 15.000 kilometrów Transeurasia jest najdłuższą na świecie trasą wiodącą przez jeden kontynent. Prowadzi z Cabo da Roca nad Atlantykiem do znajdującego się na końcu rosyjskiej sieci dróg portu Magadan nad Pacyfikiem.

'Gdy planowaliśmy pokonanie tej trasy, dziesięć dni było uznawane za nierealne” – podkreśla Renz. 'Lecz duży Caddy z napędem na wszystkie koła był bardzo wytrwały na wyjątkowo trudnych odcinkach i pozwolił na uzyskanie tak doskonałego czasu. Niezawodność, wytrzymała konstrukcja i ogromny zasięg na jednym zbiorniku sprawiły, że Caddy stał się trzecim członkiem załogi.”

Sat Assist - satelitarny system ratownictwa

Sat Assist to system automatycznego powiadamiania służb ratunkowych o zaistniałym wypadku. Zapewnia kierowcy i pasażerom ochronę oraz poczucie bezpieczeństwa. System pełni także funkcję zabezpieczenia przed kradzieżą, jest elementem wyposażenia dodatkowego wszystkich Volkswagenów.

Automatyczne wezwanie pomocy

Kiedy zdarzy się wypadek, o ludzkim zdrowiu lub życiu decyduje czas, w jakim poszkodowanemu zostanie udzielona pomoc. Bywa, że uczestnik wypadku nie potrafi określić lokalizacji zdarzenia, bądź nie jest w stanie samodzielnie wezwać pomocy. Volkswagen proponuje wyposażenie samochodów w system Sat Assist. Jego istotą jest automatyczne, niewymagające udziału poszkodowanego, przekazywanie służbom ratunkowym informacji o wypadku wraz z podaniem lokalizacji zdarzenia. System samodzielnie reaguje na sytuacje takie jak: uderzenie, przewrócenie lub dachowanie pojazdu. Czujnik natychmiast wysyła do Centrum Sat Assist odpowiedni sygnał. Lokalizacja odbywa się poprzez wyjątkowo precyzyjny odbiornik GPS, a następnie określana jest graficznie na cyfrowych mapach w Centrum Sat Assist. Tam informacje są weryfikowane i na ich podstawie operator podejmuje decyzję o akcji ratowniczej. Kontaktuje się z odpowiednimi służbami (centra ratownictwa medycznego, straż pożarna, policja) działającymi w rejonie zdarzenia i – o ile to możliwe – próbuje nawiązać kontakt poprzez zamontowany w samochodzie zestaw głośnomówiący z uczestnikami wypadku, by otrzymać dodatkowe informacje mogące usprawnić prowadzenie akcji.

Automatyczna lokalizacja podczas kradzieży oraz odholowania samochodu

Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i uzbrojeniu immobilisera czujnik systemu Sat Assist przechodzi w tryb wykrywania nieautoryzowanej jazdy np. próby kradzieży przez odholowanie. Każda zmiana położenia samochodu uruchamia system. W takim przypadku Sat Assist daje możliwość satelitarnego określenia współrzędnych geograficznych pojazdu. Operator natychmiast skontaktuje się z użytkownikiem i za jego zgodą powiadomi policję.

Nowy Golf Variant już w sprzedaży

Volkswagen wprowadza do sprzedaży Golfa w wersji Variant.

Aktualnie oferowane kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji benzynowych
- 1.4 MPI o mocy 59 kW/80 KM, 5G / Trendline
- 1.6 MPI o mocy 75 kW/102 KM, 5G / Trendline, Comfortline
- 1.4 TSI o mocy 90 kW/122 KM, 6G / Comfortline, Highline
- 1.4 TSI o mocy 118 kW/160 KM, 6G, DGS – 7 / Comfortline, Highline

Aktualnie oferowane kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji wysokoprężnych
- 1.6 TDI o mocy 77 kW/105 KM, 6G / DSG – 6, Trendline, Comfortline, Highline
1.6 TDI można zamówić z pakietem 'BlueMotion Technologies”
- 2.0 TDI o mocy 103 kW/140 KM, 6G, DSG – 6 / Comfortline, Highline

Pierwsze zwycięstwo Davida Jahna w VW Polo Cup

Debiutant - David Jahn - pokonał doświadczonych kierowców i został zwycięzcą ósmego wyścigu ADAC Volkswagen Polo Cup w hiszpańskiej Barcelonie. Osiemnastolatek ze Speyer pokonał obu aspirujących do mistrzowskiego tytułu zawodników – Maximiliana Sandrittera (Raubling) i Maćka Steinhofa (Polska), którzy w październiku, w finałowym wyścigu w Hockenheim stoczą ze sobą decydującą walkę o tytuł mistrza.

Florian Spengler (Ellwangen) uzyskał swój najlepszy wynik w sezonie i ukończył wyścig na czwartej pozycji, wyprzedzając Stefana Kolba z Karlsruhe i Maximiliana Hackländera z Rüthen, zawodnika zajmującego najlepszą pozycję wśród debiutantów. Wielkiego pecha miał najszybszy na treningu 17-letni Szwed Simon Reinberth - po lekkim otarciu się o Polo Davida Jahna jego samochód wpadł w poślizg i zderzył się z barierą. Reinberth nie odniósł obrażeń, natomiast wyścigowe Polo zostało poważnie uszkodzone.

'Gratulacje dla Davida Jahna: zwyciężyć jako debiutant na nieznanym przedtem torze to prawdziwy wyczyn. Jego zwycięstwo świadczy o tym, jak zrównoważona jest stawka w ADAC Volkswagen Polo Cup także w tym roku – i jak wielkie postępy czynią młodzi kierowcy. Już teraz cieszymy się na finał w Hockenheim, który będzie ukoronowaniem całego sezonu” – wyjaśnił Dyrektor Volkswagen Motorsport, Kris Nissen.

volkswagen lupo przykładowe opinie użytkowników na temat:volkswagen :

Uwazam ze jet to auto dla osoby ktora za nie wielkie pieniadze chce znalezc kompromis miedzy komfortem jazdy a sportowymi osiagami. Jesli trafimy na zadbany egzemplarz i bedziemy dbali o nia to z pewnoscia odwdzieczy nam sie podczas jazdy.


Auto wygodne w dalekie trasy. Wygodne siedzenia trzymaja dobrze w zakrętach. Silnik dynamiczny - pozwala na odrobinę szaleństwa. Ergonomia na dobrym poziomie. Ponad przeciętna kontrola trakcji - dla nowicjuszy rewelacja jednak dla mnie zabija trochę radoś


Ogólnie wart polecenia, jak się ktoś najeździł "osobówkami" jak ja to ma wreszcie coś innego. Polubiłem te przestrzeń wokół siebie i widoczność przed siebie. I jest mi wygodnie, może trochę krótkie siedzisko i drętwieje prawa noga...


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Suuuuper auto! 103000 km bez zadnej awarii. Obszerny w srodku, wygodny, szybki. Spalanie ok. 8.6 w miescie, na trasie 7.1. Same plusy.


bardzo przyjemne auto zwlaszcza w wydaniu moim, czyli full wypas ze skora; wystarczy raz miec pasazerke i juz nie chce wysiac; dobre naglosnienie (jvc + 6glosnikow), uwielbiam dlugie trasy po dobrych drogach, nie musi to byc autobahna.. polecam wszystkim