Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volkswagen eos
volkswagen fox
volkswagen golf
volkswagen golf plus
volkswagen jetta
volkswagen multivan
volkswagen new beetle
volkswagen passat
volkswagen passat cc
volkswagen phateon
volkswagen sharan
volkswagen polo
volkswagen tiguan
volkswagen touareg
volkswagen touran
volkswagen bora
volkswagen caddy
volkswagen lupo
volkswagen scirocco
volkswagen transporter
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty volkswagen polo Region - łódzkie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce volkswagen :

Caddy Maxi 4MOTION pokonał Transeurasię

VW Caddy Maxi 4MOTION jadąc non-stop pokonał Transeurasię. Trasę liczącą 15.408 kilometrów z Cabo da Roca (Portugalia) do Magadanu (Rosja) przejechał zaledwie w 8 dni, 13 godzin i 30 minut.

Załoga Caddy Maxi 4MOTION – Matthias Göttenauer i Andreas Renz, wystartowała 2 października 2009 roku o godzinie 12.00 z najbardziej wysuniętego na zachód punktu kontynentu europejskiego. Przez pierwsze dni kierowcy przejechali przez Portugalię, Hiszpanię, Francję, Niemcy, Polskę i Litwę. Potem wjechali do Rosji, przez którą wiodła większa część trasy. Do celu – Magadanu – Göttenauer i Renz dotarli 11 października 2009 roku o godzinie 13.30 czasu lokalnego. Licząca ponad 15.000 kilometrów Transeurasia jest najdłuższą na świecie trasą wiodącą przez jeden kontynent. Prowadzi z Cabo da Roca nad Atlantykiem do znajdującego się na końcu rosyjskiej sieci dróg portu Magadan nad Pacyfikiem.

'Gdy planowaliśmy pokonanie tej trasy, dziesięć dni było uznawane za nierealne” – podkreśla Renz. 'Lecz duży Caddy z napędem na wszystkie koła był bardzo wytrwały na wyjątkowo trudnych odcinkach i pozwolił na uzyskanie tak doskonałego czasu. Niezawodność, wytrzymała konstrukcja i ogromny zasięg na jednym zbiorniku sprawiły, że Caddy stał się trzecim członkiem załogi.”

Sat Assist - satelitarny system ratownictwa

Sat Assist to system automatycznego powiadamiania służb ratunkowych o zaistniałym wypadku. Zapewnia kierowcy i pasażerom ochronę oraz poczucie bezpieczeństwa. System pełni także funkcję zabezpieczenia przed kradzieżą, jest elementem wyposażenia dodatkowego wszystkich Volkswagenów.

Automatyczne wezwanie pomocy

Kiedy zdarzy się wypadek, o ludzkim zdrowiu lub życiu decyduje czas, w jakim poszkodowanemu zostanie udzielona pomoc. Bywa, że uczestnik wypadku nie potrafi określić lokalizacji zdarzenia, bądź nie jest w stanie samodzielnie wezwać pomocy. Volkswagen proponuje wyposażenie samochodów w system Sat Assist. Jego istotą jest automatyczne, niewymagające udziału poszkodowanego, przekazywanie służbom ratunkowym informacji o wypadku wraz z podaniem lokalizacji zdarzenia. System samodzielnie reaguje na sytuacje takie jak: uderzenie, przewrócenie lub dachowanie pojazdu. Czujnik natychmiast wysyła do Centrum Sat Assist odpowiedni sygnał. Lokalizacja odbywa się poprzez wyjątkowo precyzyjny odbiornik GPS, a następnie określana jest graficznie na cyfrowych mapach w Centrum Sat Assist. Tam informacje są weryfikowane i na ich podstawie operator podejmuje decyzję o akcji ratowniczej. Kontaktuje się z odpowiednimi służbami (centra ratownictwa medycznego, straż pożarna, policja) działającymi w rejonie zdarzenia i – o ile to możliwe – próbuje nawiązać kontakt poprzez zamontowany w samochodzie zestaw głośnomówiący z uczestnikami wypadku, by otrzymać dodatkowe informacje mogące usprawnić prowadzenie akcji.

Automatyczna lokalizacja podczas kradzieży oraz odholowania samochodu

Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i uzbrojeniu immobilisera czujnik systemu Sat Assist przechodzi w tryb wykrywania nieautoryzowanej jazdy np. próby kradzieży przez odholowanie. Każda zmiana położenia samochodu uruchamia system. W takim przypadku Sat Assist daje możliwość satelitarnego określenia współrzędnych geograficznych pojazdu. Operator natychmiast skontaktuje się z użytkownikiem i za jego zgodą powiadomi policję.

Nowy Golf Variant już w sprzedaży

Volkswagen wprowadza do sprzedaży Golfa w wersji Variant.

Aktualnie oferowane kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji benzynowych
- 1.4 MPI o mocy 59 kW/80 KM, 5G / Trendline
- 1.6 MPI o mocy 75 kW/102 KM, 5G / Trendline, Comfortline
- 1.4 TSI o mocy 90 kW/122 KM, 6G / Comfortline, Highline
- 1.4 TSI o mocy 118 kW/160 KM, 6G, DGS – 7 / Comfortline, Highline

Aktualnie oferowane kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji wysokoprężnych
- 1.6 TDI o mocy 77 kW/105 KM, 6G / DSG – 6, Trendline, Comfortline, Highline
1.6 TDI można zamówić z pakietem 'BlueMotion Technologies”
- 2.0 TDI o mocy 103 kW/140 KM, 6G, DSG – 6 / Comfortline, Highline

Pierwsze zwycięstwo Davida Jahna w VW Polo Cup

Debiutant - David Jahn - pokonał doświadczonych kierowców i został zwycięzcą ósmego wyścigu ADAC Volkswagen Polo Cup w hiszpańskiej Barcelonie. Osiemnastolatek ze Speyer pokonał obu aspirujących do mistrzowskiego tytułu zawodników – Maximiliana Sandrittera (Raubling) i Maćka Steinhofa (Polska), którzy w październiku, w finałowym wyścigu w Hockenheim stoczą ze sobą decydującą walkę o tytuł mistrza.

Florian Spengler (Ellwangen) uzyskał swój najlepszy wynik w sezonie i ukończył wyścig na czwartej pozycji, wyprzedzając Stefana Kolba z Karlsruhe i Maximiliana Hackländera z Rüthen, zawodnika zajmującego najlepszą pozycję wśród debiutantów. Wielkiego pecha miał najszybszy na treningu 17-letni Szwed Simon Reinberth - po lekkim otarciu się o Polo Davida Jahna jego samochód wpadł w poślizg i zderzył się z barierą. Reinberth nie odniósł obrażeń, natomiast wyścigowe Polo zostało poważnie uszkodzone.

'Gratulacje dla Davida Jahna: zwyciężyć jako debiutant na nieznanym przedtem torze to prawdziwy wyczyn. Jego zwycięstwo świadczy o tym, jak zrównoważona jest stawka w ADAC Volkswagen Polo Cup także w tym roku – i jak wielkie postępy czynią młodzi kierowcy. Już teraz cieszymy się na finał w Hockenheim, który będzie ukoronowaniem całego sezonu” – wyjaśnił Dyrektor Volkswagen Motorsport, Kris Nissen.

volkswagen polo przykładowe opinie użytkowników na temat:volkswagen :

Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.


Auto naprawde godne polecnia. Prezycja układu kierowniczego w połączniu z silnikiem benzowym o takiej mocy jest naprawde imponujaca. Tym autem az chce sie jezdzic wiecej i wiecej. Jedyne co boli to uciekajace przez rure wydechowa złotówki ale raczej


zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety


A teraz z innej beczki: z tym silnikiem to krowa! Glosny okropnie! Mam nadzieje, ze to sie jeszcze jakos ulozy, choc stary focus jakos nie musial sie ukladac - od poczatku byl cichy i tyle nie palil, przynajmniej 1 litr mniej. Skrzynia haczy, w starym bylo klik-klik. To jest to co moge powiedziec po 5-ciu dniach uzytkowania.


Zaraz po kupnie pojawil sie pisk pompy wodnej. W serwisie stwierdzili, ze to wadliwa pompa.


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ . BARDZO PIĘKNE AUTO , KTÓRE NIESTETY JEST BARDZO KIEPSKIE PRZY BLIŻSZYM POZNANIU , WOŁOWATE , SZTYWNE ,NIEWYGODNE MAŁO MIEJSCA DLA PASAŻERÓW I B.MAŁY BAGAŻNIK , PONADTO Z USTERKAMI KTÓRYCH SERWIS NIE ZAMIERZA USUNĄĆ