Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volkswagen bora
volkswagen caddy
volkswagen eos
volkswagen fox
volkswagen golf
volkswagen golf plus
volkswagen jetta
volkswagen lupo
volkswagen multivan
volkswagen new beetle
volkswagen passat
volkswagen passat cc
volkswagen phateon
volkswagen polo
volkswagen scirocco
volkswagen sharan
volkswagen tiguan
volkswagen touareg
volkswagen touran
volkswagen transporter
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki volkswagen Region - wielkopolskie
model silnik rocznik przebieg cena
1  
volkswagen transporter 2.5l (0KM) diesel 2002 186 000 km 24 900 PLN
auto używane, bialy kombi, wielkopolskie , Poznań-Komorniki

Najnowsze artykuly o marce volkswagen :

Caddy Maxi 4MOTION pokonał Transeurasię

VW Caddy Maxi 4MOTION jadąc non-stop pokonał Transeurasię. Trasę liczącą 15.408 kilometrów z Cabo da Roca (Portugalia) do Magadanu (Rosja) przejechał zaledwie w 8 dni, 13 godzin i 30 minut.

Załoga Caddy Maxi 4MOTION – Matthias Göttenauer i Andreas Renz, wystartowała 2 października 2009 roku o godzinie 12.00 z najbardziej wysuniętego na zachód punktu kontynentu europejskiego. Przez pierwsze dni kierowcy przejechali przez Portugalię, Hiszpanię, Francję, Niemcy, Polskę i Litwę. Potem wjechali do Rosji, przez którą wiodła większa część trasy. Do celu – Magadanu – Göttenauer i Renz dotarli 11 października 2009 roku o godzinie 13.30 czasu lokalnego. Licząca ponad 15.000 kilometrów Transeurasia jest najdłuższą na świecie trasą wiodącą przez jeden kontynent. Prowadzi z Cabo da Roca nad Atlantykiem do znajdującego się na końcu rosyjskiej sieci dróg portu Magadan nad Pacyfikiem.

'Gdy planowaliśmy pokonanie tej trasy, dziesięć dni było uznawane za nierealne” – podkreśla Renz. 'Lecz duży Caddy z napędem na wszystkie koła był bardzo wytrwały na wyjątkowo trudnych odcinkach i pozwolił na uzyskanie tak doskonałego czasu. Niezawodność, wytrzymała konstrukcja i ogromny zasięg na jednym zbiorniku sprawiły, że Caddy stał się trzecim członkiem załogi.”

Sat Assist - satelitarny system ratownictwa

Sat Assist to system automatycznego powiadamiania służb ratunkowych o zaistniałym wypadku. Zapewnia kierowcy i pasażerom ochronę oraz poczucie bezpieczeństwa. System pełni także funkcję zabezpieczenia przed kradzieżą, jest elementem wyposażenia dodatkowego wszystkich Volkswagenów.

Automatyczne wezwanie pomocy

Kiedy zdarzy się wypadek, o ludzkim zdrowiu lub życiu decyduje czas, w jakim poszkodowanemu zostanie udzielona pomoc. Bywa, że uczestnik wypadku nie potrafi określić lokalizacji zdarzenia, bądź nie jest w stanie samodzielnie wezwać pomocy. Volkswagen proponuje wyposażenie samochodów w system Sat Assist. Jego istotą jest automatyczne, niewymagające udziału poszkodowanego, przekazywanie służbom ratunkowym informacji o wypadku wraz z podaniem lokalizacji zdarzenia. System samodzielnie reaguje na sytuacje takie jak: uderzenie, przewrócenie lub dachowanie pojazdu. Czujnik natychmiast wysyła do Centrum Sat Assist odpowiedni sygnał. Lokalizacja odbywa się poprzez wyjątkowo precyzyjny odbiornik GPS, a następnie określana jest graficznie na cyfrowych mapach w Centrum Sat Assist. Tam informacje są weryfikowane i na ich podstawie operator podejmuje decyzję o akcji ratowniczej. Kontaktuje się z odpowiednimi służbami (centra ratownictwa medycznego, straż pożarna, policja) działającymi w rejonie zdarzenia i – o ile to możliwe – próbuje nawiązać kontakt poprzez zamontowany w samochodzie zestaw głośnomówiący z uczestnikami wypadku, by otrzymać dodatkowe informacje mogące usprawnić prowadzenie akcji.

Automatyczna lokalizacja podczas kradzieży oraz odholowania samochodu

Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i uzbrojeniu immobilisera czujnik systemu Sat Assist przechodzi w tryb wykrywania nieautoryzowanej jazdy np. próby kradzieży przez odholowanie. Każda zmiana położenia samochodu uruchamia system. W takim przypadku Sat Assist daje możliwość satelitarnego określenia współrzędnych geograficznych pojazdu. Operator natychmiast skontaktuje się z użytkownikiem i za jego zgodą powiadomi policję.

Nowy Golf Variant już w sprzedaży

Volkswagen wprowadza do sprzedaży Golfa w wersji Variant.

Aktualnie oferowane kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji benzynowych
- 1.4 MPI o mocy 59 kW/80 KM, 5G / Trendline
- 1.6 MPI o mocy 75 kW/102 KM, 5G / Trendline, Comfortline
- 1.4 TSI o mocy 90 kW/122 KM, 6G / Comfortline, Highline
- 1.4 TSI o mocy 118 kW/160 KM, 6G, DGS – 7 / Comfortline, Highline

Aktualnie oferowane kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji wysokoprężnych
- 1.6 TDI o mocy 77 kW/105 KM, 6G / DSG – 6, Trendline, Comfortline, Highline
1.6 TDI można zamówić z pakietem 'BlueMotion Technologies”
- 2.0 TDI o mocy 103 kW/140 KM, 6G, DSG – 6 / Comfortline, Highline

volkswagen przykładowe opinie użytkowników na temat:volkswagen :

Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


Dość duży samochód. Nie jest rewelacyjny; ani to osobówka ani Van. Dziwny pojazd. Dużo pali, bierze olej, trudno jechać z dużą prędkością - przy 150 km/h nie mogę wytrzymać widząc obroty silnika i aktualne spalanie! Mam dziurę w kolektorze(?)


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


Jest moim pierwszym samochodem, za tą cene nie dostaniemy nic lepszego. 80KM w samochodzie ważącym 860kg to naprawde sporo. Bardzo cenie ekonomiczność i sporą przestrzeń w srodku. Jazda tym autem sprawia mi ogromną przyjemność. Nie mam problemów .


Cenie go za powyzsze, za indywidualizzm oraz za to ze znak firmowy mojego auta nie musi urastac do rozmiarów ksiezyca by rozpoznac marke. To dobre auto przekonuje sie o tym im dluzej nim jezdze.


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony