Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
volvo c30
volvo s40
volvo v50
volvo s60
volvo v70
volvo s80
volvo xc90
volvo c70
volvo xc60
volvo xc70
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty volvo v70
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce volvo :

Volvo XC90 - zmiany na 2010 rok

Szwedzka firma zapowiedziała wprowadzenie kilku niewielkich zmian na 2010 rok w swoim flagowym SUV-vie, modelu XC90.

Według serwisu World Car Fans Volvo XC90 od przyszłego roku będzie dostępne wyłącznie w wersji 7-osobowej, co ma między innymi odróżnić to auto od 5-osobowego modelu XC60.

W zależności od kraju w jakim będzie oferowany szwedzki SUV, dostępnych będzie 5 poziomów wyposażenia. I tak na przykład wersja Kinetic otrzyma jasne akcenty wykończeniowe nadwozia jak między innymi aluminiowe relingi dachowe i chromowane dodatki, 18-calowe felgi aluminiowe czy też system nawigacji satelitarnej.

Nowe brzmienie Volvo

Volvo Cars, w laboratorium akustycznym, pracuje nad nowym brzmieniem silników swoich samochodów. Prace zmierzają w kierunku opracowania wyjątkowego brzmienia dla wprowadzanego w 2012 roku nowego Volvo z najnowocześniejszym silnikiem hybrydowym – łączącego zasilanie zarówno elektryczne, jak i silnik diesla.

Prace prowadzone są w laboratorium akustycznym, które znajduje się w centrum zespołu produkcyjnego Volvo Cars Torslanda (Szwecja). Komora, w której przeprowadzane są badania, jest tak skonstruowana, że nie przedostają się do niej żadne dźwięki z zewnątrz. Ponadto specjalistyczne podłoże laboratorium akustycznego pozwala realistycznie odwzorowywać nawierzchnię drogową.

Pedestrian Safety - nowy system Volvo

Wraz z planowaną na 2010 rok premierą nowego Volvo S60, Volvo Cars zaprezentuje dwa nowe systemy bezpieczeństwa czynnego – Pedestrian Safety – wykrywający pieszych na drodze samochodu oraz nową generację systemu Collision Warning with Full Auto Brake.

Na ulicę wpada piłka. Za nią bez zastanowienia wybiega dziecko – tuż przed maskę zbliżającego się samochodu. Czy kierowcy uda się uniknąć wypadku? W przypadku samochodów Volvo można zapobiec skutkom tej niebezpiecznej sytuacji. Volvo wprowadza bowiem nowy system bezpieczeństwa czynnego Pedestrian Safety, wykrywający ludzi na drodze samochodu. Umożliwia on automatyczne uniknięcie kolizji przy prędkości poniżej 25 km/h, jeśli kierowca nie zdoła zareagować na czas.

W krajach Unii Europejskiej odsetek pieszych w śmiertelnych wypadkach drogowych wynosi od 10% do 25%.

'Pedestrian Safety umożliwia kierowcom uniknięcie kolizji z pieszymi przy prędkości poniżej 25 km/h. Jeśli samochód porusza się szybciej, system ma za zadanie maksymalnie ograniczyć siłę zderzenia. W większości wypadków jesteśmy w stanie zredukować skutki kolizji o około 75%. Nowe systemy Volvo Cars będą miały tym samym ogromny wpływ na ograniczenie śmiertelnych wypadków na drogach. Szacujemy, iż w niektórych wypadkach możliwe będzie ograniczenie śmiertelności nawet o 85 %.” – mówi Thomas Broberg, ekspert ds. bezpieczeństwa w firmie Volvo Cars. Technologia ta jest również niezwykle pomocna w przypadku tylnych kolizji z innymi pojazdami. Według statystyk połowa kierowców, którzy uderzyli w tył innego pojazdu, w ogóle nie hamuje przed zderzeniem.

Celem Volvo Cars jest maksymalna pomoc kierowcy. Jeśli on, ostrzeżony o trudnej sytuacji, nie zareaguje, system uruchamia hamowanie z  pełną intensywnością na chwilę przed kolizją. W takich wypadkach unowocześniony system Collision Warning with Full Auto Brake umożliwia całkowite uniknięcie kolizji (w przypadku gdy względna różnica prędkości między pojazdami wynosi mniej niż 25 km/h).

Volvo przedstawia elektryczną wersję modelu C30

Wygląda jak zwykłe Volvo C30 i niczym nie różni się pod względem bezpieczeństwa, komfortu czy oferowanej przestrzeni od standardowego modelu. Różnica jest jedna – samochód zasilany jest energią elektryczną, w ogóle nie emituje spalin. Elektryczne Volvo C30 ma zasięg do 150 km.

Strategia 'elektryfikacji' produktów Volvo Cars szybko przynosi konkretne rezultaty. Równolegle z planami wprowadzenia samochodów hybrydowych w 2012 r., obecnie prowadzone są również obecnie prace nad wprowadzeniem samochodu zasilanego wyłącznie energią elektryczną, określanego skrótem BEV (ang. Battery Electric Vehicle – elektryczny samochód o zasilaniu akumulatorowym).

W 2009 r. zbudowano i przetestowano niewielką liczbę prototypowych wersji C30 BEV. Poza kwestią osiągów i bezpieczeństwa, duży nacisk położono na integrację układu napędowego z resztą samochodu.

'Volvo C30 to pierwszy model, który wypróbujemy w wersji elektrycznej. Doskonałe właściwości C30 w miejskim ruchu ulicznym oraz jego względnie niska masa sprawiają, że znakomicie się do tego celu nadaje. Jesteśmy zdania bowiem, iż samochody elektryczne mają być użytkowane przede wszystkim w miastach i okolicach oraz podczas codziennych dojazdów do pracy” – powiedział Lennart Stegland, dyrektor Volvo Cars Special Vehicles.

volvo v70 - Volvo V70 to rodzinne kombi zbudowane na bazie płyty podłogowej S60, a rozmiarami plasujące się pomiędzy modelami S60 i S80. Oficjalne rozpoczęcie produkcji Volvo V70 miało miejsce w 2000 roku. Volvo V70 jest następcą modelu 850, którego wersja po faceliftingu z 1996 r. była już bardzo zbliżona do obecnego V70. Na bazie V70 zbudowany został także model XC70, czyli wersja terenowa. Najnowsza generacja Volvo V70 zadebiutowała w Genewie w 2007 r., a na naszym rynku pojawiła się latem tegoż roku.

volvo v70 przykładowe opinie użytkowników na temat:volvo :

A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


jeśli szukasz komfortowego, dynamicznego i oszczędnego auta w przystępnej cenie to polecam jak najbardziej, pod tym względem da się lubić, troche lepiej mogło by być z bezawaryjnością ale pokażcie mi coś co się dziś nie psuje


Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


Przejechalem zaledwie 18tys. km (glownie w miescie). Spalanie zima w korkach miejskich to 9 l.Nie mialem jeszcze zadnej usterki. Stwierdzilem natomiast znaczny stopien korozji ukladu wydechowego, co juz wiosna bedzie grozic duzymi kosztami wymiany. To nie powinno sie zdarzac !


Wygląd silnik, zawieszenie - super. Wykonanie wnętrza - no cóż tutaj myśle że w chinach zrobili by to lepiej. Po 3 tyś odpadły pierwsze plastiki, niespasowane odcienie plastików, nierówne szczeliny itd.


Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.