Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
volvo c30
volvo s40
volvo v50
volvo s60
volvo v70
volvo s80
volvo xc90
volvo c70
volvo xc60
volvo xc70
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty volvo xc60
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce volvo :

Volvo XC90 - zmiany na 2010 rok

Szwedzka firma zapowiedziała wprowadzenie kilku niewielkich zmian na 2010 rok w swoim flagowym SUV-vie, modelu XC90.

Według serwisu World Car Fans Volvo XC90 od przyszłego roku będzie dostępne wyłącznie w wersji 7-osobowej, co ma między innymi odróżnić to auto od 5-osobowego modelu XC60.

W zależności od kraju w jakim będzie oferowany szwedzki SUV, dostępnych będzie 5 poziomów wyposażenia. I tak na przykład wersja Kinetic otrzyma jasne akcenty wykończeniowe nadwozia jak między innymi aluminiowe relingi dachowe i chromowane dodatki, 18-calowe felgi aluminiowe czy też system nawigacji satelitarnej.

Nowe brzmienie Volvo

Volvo Cars, w laboratorium akustycznym, pracuje nad nowym brzmieniem silników swoich samochodów. Prace zmierzają w kierunku opracowania wyjątkowego brzmienia dla wprowadzanego w 2012 roku nowego Volvo z najnowocześniejszym silnikiem hybrydowym – łączącego zasilanie zarówno elektryczne, jak i silnik diesla.

Prace prowadzone są w laboratorium akustycznym, które znajduje się w centrum zespołu produkcyjnego Volvo Cars Torslanda (Szwecja). Komora, w której przeprowadzane są badania, jest tak skonstruowana, że nie przedostają się do niej żadne dźwięki z zewnątrz. Ponadto specjalistyczne podłoże laboratorium akustycznego pozwala realistycznie odwzorowywać nawierzchnię drogową.

Pedestrian Safety - nowy system Volvo

Wraz z planowaną na 2010 rok premierą nowego Volvo S60, Volvo Cars zaprezentuje dwa nowe systemy bezpieczeństwa czynnego – Pedestrian Safety – wykrywający pieszych na drodze samochodu oraz nową generację systemu Collision Warning with Full Auto Brake.

Na ulicę wpada piłka. Za nią bez zastanowienia wybiega dziecko – tuż przed maskę zbliżającego się samochodu. Czy kierowcy uda się uniknąć wypadku? W przypadku samochodów Volvo można zapobiec skutkom tej niebezpiecznej sytuacji. Volvo wprowadza bowiem nowy system bezpieczeństwa czynnego Pedestrian Safety, wykrywający ludzi na drodze samochodu. Umożliwia on automatyczne uniknięcie kolizji przy prędkości poniżej 25 km/h, jeśli kierowca nie zdoła zareagować na czas.

W krajach Unii Europejskiej odsetek pieszych w śmiertelnych wypadkach drogowych wynosi od 10% do 25%.

'Pedestrian Safety umożliwia kierowcom uniknięcie kolizji z pieszymi przy prędkości poniżej 25 km/h. Jeśli samochód porusza się szybciej, system ma za zadanie maksymalnie ograniczyć siłę zderzenia. W większości wypadków jesteśmy w stanie zredukować skutki kolizji o około 75%. Nowe systemy Volvo Cars będą miały tym samym ogromny wpływ na ograniczenie śmiertelnych wypadków na drogach. Szacujemy, iż w niektórych wypadkach możliwe będzie ograniczenie śmiertelności nawet o 85 %.” – mówi Thomas Broberg, ekspert ds. bezpieczeństwa w firmie Volvo Cars. Technologia ta jest również niezwykle pomocna w przypadku tylnych kolizji z innymi pojazdami. Według statystyk połowa kierowców, którzy uderzyli w tył innego pojazdu, w ogóle nie hamuje przed zderzeniem.

Celem Volvo Cars jest maksymalna pomoc kierowcy. Jeśli on, ostrzeżony o trudnej sytuacji, nie zareaguje, system uruchamia hamowanie z  pełną intensywnością na chwilę przed kolizją. W takich wypadkach unowocześniony system Collision Warning with Full Auto Brake umożliwia całkowite uniknięcie kolizji (w przypadku gdy względna różnica prędkości między pojazdami wynosi mniej niż 25 km/h).

Volvo przedstawia elektryczną wersję modelu C30

Wygląda jak zwykłe Volvo C30 i niczym nie różni się pod względem bezpieczeństwa, komfortu czy oferowanej przestrzeni od standardowego modelu. Różnica jest jedna – samochód zasilany jest energią elektryczną, w ogóle nie emituje spalin. Elektryczne Volvo C30 ma zasięg do 150 km.

Strategia 'elektryfikacji' produktów Volvo Cars szybko przynosi konkretne rezultaty. Równolegle z planami wprowadzenia samochodów hybrydowych w 2012 r., obecnie prowadzone są również obecnie prace nad wprowadzeniem samochodu zasilanego wyłącznie energią elektryczną, określanego skrótem BEV (ang. Battery Electric Vehicle – elektryczny samochód o zasilaniu akumulatorowym).

W 2009 r. zbudowano i przetestowano niewielką liczbę prototypowych wersji C30 BEV. Poza kwestią osiągów i bezpieczeństwa, duży nacisk położono na integrację układu napędowego z resztą samochodu.

'Volvo C30 to pierwszy model, który wypróbujemy w wersji elektrycznej. Doskonałe właściwości C30 w miejskim ruchu ulicznym oraz jego względnie niska masa sprawiają, że znakomicie się do tego celu nadaje. Jesteśmy zdania bowiem, iż samochody elektryczne mają być użytkowane przede wszystkim w miastach i okolicach oraz podczas codziennych dojazdów do pracy” – powiedział Lennart Stegland, dyrektor Volvo Cars Special Vehicles.

volvo xc60 przykładowe opinie użytkowników na temat:volvo :

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Auto naprawde godne polecnia. Prezycja układu kierowniczego w połączniu z silnikiem benzowym o takiej mocy jest naprawde imponujaca. Tym autem az chce sie jezdzic wiecej i wiecej. Jedyne co boli to uciekajace przez rure wydechowa złotówki ale raczej


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


przepustnice | www.jasminowka.pl | autojobs | skaling pruszków